וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוב קרא התמוטט בכנסת ופונה לטיפול בבית החולים; מצבו קל

12.12.2018 / 16:46

שר התקשורת התמוטט בפאתי מליאת הכנסת במהלך שיחה. הוא טופל במקום על ידי ח"כ טיבי, רופא בהכשרתו ומאוחר יותר פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב קל. בעקבות מצבו של השר הקואליציה והאופוזיציה משכו כל הצעות החוק שנותרו על סדר היום ומליאת הכנסת ננעלה

השר איוב קרא התמוטט בכנסת, 12 בדצמבר 2018. צילום מסך
התמוטט וטופל על ידי ח"כ טיבי. הטיפול בשר קרא מחוץ למליאה, היום/צילום מסך

שר התקשורת, איוב קרא (הליכוד) התמוטט היום (רביעי) בפאתי מליאת הכנסת. הוא טופל תחילה במקום על ידי חבר הכנסת דר' אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) בהכשרתו רופא נשים, ומאוחר יותר פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. לאחר סדרת בדיקות הוא הוגדר במצב קל. בעקבות התקרית, הקואליציה והאופוזיציה משכו כל הצעות החוק שנותרו על סדר היום, מליאת הכנסת ננעלה והדיונים הופסקו.

האירוע התרחש כשהשר שהה בצדי מליאת הכנסת ובמהלך שיחה עם חבר כנסת נוסף חש לפתע כאבים והתמוטט במקום כשבכל הזמן הזה היה בהכרה מלאה. השר קיבל טיפול ראשוני בכנסת והועבר לסדרת בדיקות בבית החולים במחלקת טראומה ומצבו מוגדר קל.

עוד בוואלה! NEWS:
מכת החצבת: פעוטה ממגדל העמק פונתה במצב קשה לאחר שנדבקה במחלה
פצועת הפיגוע ובעלה נפגשו לראשונה עם תינוקם; מאושפז במצב קריטי
11,077 בני אדם בשנה: מחלת הסרטן סיבת המוות העיקרית בישראל

איוב קרא. קובי וולף,
חש כאבים והתמוטט. השר קרא/קובי וולף

לאחר פינוי של השר כתב יו"ר הכנסת יולי (יואל) אדלשטיין: "‫בשמי ובשם כל חברי הכנסת אני מבקש לשלוח איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לשר ‪איוב קרא‬. דיוני המליאה הופסקו בהסכמת הקואליציה והאופוזיציה, והיא תפתח כרגיל ביום ב'".

השרה לשיוויון חברתי וחברת מפלגתו של קרא גילה גמליאל כתבה "המומה לשמוע על התמוטטותו של חברי הטוב השר איוב קרא. מקווה שיתאושש במהרה ויחזור לשרת את עם ישראל".

גם באופוזיציה שלחו איחולי החלמה לשר קרא. חבר הכנסת יאיר לפיד (יש עתיד) איחל לשר "החלמה מהירה וטובה. העיקר הבריאות, עם כל השאר נסתדר". ח"כ אביגדור ליברמן, שר הביטחון לשעבר צייץ: "מאחל החלמה מלאה ורפואה שלמה לשר התקשורת ח"כ קרא"

קרא, (63) הוא פוליטיקאי דרוזי-ישראלי מטעם מפלגת הליכוד, שמכהן בתפקיד שר התקשורת מחודש ינואר 2017. בעבר כיהן בין היתר כשר ללא תיק, סגן השר לפיתוח הנגב והגליל, כסגן שר במשרד לשיתוף פעולה אזור, כסגן יושב ראש הכנסת וכסגן שר במשרד ראש הממשלה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully