וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 ימים אחרי הפיגוע בעפרה: מת התינוק של האם שנפצעה קשה

חרף מאמצי הרופאים בשערי צדק להצילו, התינוק של שירה איש רן לא שרד את לידת החירום. כמה שעות קודם לכן, האם, שממשיכה להתאושש, ובעלה ראו אותו לראשונה. נתניהו: "הרוצחים הם הפושעים הבזויים ביותר, נמצא איתם את הדין"

סינק של דר אלונה בן נון מנהלת הפגיה במרכז הרפואי שערי צדק מהצוות שטפל בילוד/מערכת וואלה

התינוק שיולד אחרי שאמו נפצעה באורח קשה בפיגוע בעפרה מת היום (רביעי) בבית החולים בשערי צדק בירושלים. זאת בתום מאמצים רבים של הרופאים להציל את התינוק של שירה איש רן, שמתאוששת מפציעה הקשה. כמה שעות קודם לכן היא ביקרה יחד עם בעלה עמיחי את התינוק, לראשונה מאז פיגוע הירי, אחרי שחל שיפור נוסף במצבה. מבית החולים נמסר שהיה זה מפגש "מרגש".

שירה התעוררה אתמול בערב בשנית ונפגשה עם בעלה עמיחי שנפצע אף הוא. "אני שמחה לבשר ששירה התעוררה שוב", תיאר אביה אתמול. "הורידו לה את התרופות והכניסו את בעלה בכיסא הגלגלים לתוך יחידת טיפול נמרץ. פעם ראשונה שהם נפגשו ושניהם בהכרה". אביה של הצעירה סיפר כי עד אתמול לא חשפו בפני האם כי בנה התינוק מאושפז במצב קריטי אולם היום כאמור נפגשו ההורים הצעירים עם בנם לראשונה.

עוד בוואלה! NEWS:
הפיגוע בעפרה: התינוק במצב קשה מאוד; שיפור במצבה של אמו
שירה שנפצעה קשה בפיגוע התעוררה: "לא סיפרנו לה על התינוק"
הפיגוע בעפרה: התינוק במצב קשה מאוד; שיפור במצבה של אמו

שירה ועמיחי איש-רן שנפצעו בפיגוע בעפרה ביום חתונתם. באדיבות המצולמים
התינוק לא שרד את הפיגוע. שירה ועמיחי בחתנותם/באדיבות המצולמים

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי כוחות הביטחון לא מפסיקים לחפש אחר המחבלים מהפיגוע וכיאותרו הם יובאו לדין. "לבי ולבנו עם שירה ואביחי על פטירת התינוק בן ארבעה הימים שאין לו אפילו שם", אמר. "המרצחים הנתעבים האלה הם הפושעים הבזויים ביותר עלי אדמות. כוחות הביטחון דולקים אחר המרצח ומקווה שבקרוב מאוד יהיו חדשות בענין זה. לא נרפה עד שנמצא אותם ונמצה איתם את הדין"

נשיא המדינה ראובן ריבלין ספד לתינוק שמת מתוך משל הגוזל של אלי אליהו: "ראיתי גוזל שנשמט מהקו ארצה והוריו נותנים את קולם מעליו, הם אינם יכולים להשיבו אליהם והוא אינו יכול לשוב על עקבותיו". עוד אמר ריבלין כי עמיחי ושירה איש רן הם "גיבורים של אמת" והוסיף, "אנו אתכם בחיבוק אמיץ ולא נשקוט עד אשר תגדע ידו של הטרור הנפשע".

"התינוק הגיע לאחר שהוא סבל מפגיעות רב מערכתיות רבות ביותר וקשות מאוד", סיפרה ד"ר אלונה בן נון, מנהלת הפגייה במרכז הרפואי שערי צדק. "הוא קיבל את הטיפול המקסימלי שניתן להציע בטיפול נמרץ, התינוק לא שרד את פציעותיו הקשות ואנחנו נאלצנו לקבוע את מותו לפני שעה קלה. התינוק מת כשהוא עטוף באהבת משפחתו"

עוד באותו נושא

שירה שנפצעה קשה בפיגוע התעוררה: "לא סיפרנו לה על התינוק"

לכתבה המלאה
כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב ממשיכים במאמץ מבצעי ומודיעיני באיתור המחבלים מפיגוע הירי בצומת עופרה.. דובר צה"ל
כוחות צה"ל ממשיכים בסריקות אחר המחבל, אתמול/דובר צה"ל

גם שר החינוך נפתלי בנט התייחס למות התינוק ואמר, ‏"תינוק יהודי שלא זכה עדיין לשם נרצח. הוא נולד מתוך אש וחייו הקצרצרים היו במאבק על חייו. זהו רצח שפל של מחבלים שהפסיקו לפחד מאיתנו".
‏בנוסף קרא בנט להחזיר את ההרתעה שאבדה, "אחרת גל מעשי רצח בדרך. ‏לא בהצהרות, במעשים".

הפיגוע היה ביום ראשון בערב, בזמן שרבים המתינו בטרמפיאדה בכניסה להתנחלות. המחבלים שהגיעו למקום במכונית האטו את נסיעתם ליד הטרמפיאדה, ירו לעבר יושביה, ונמלטו מהמקום במהירות. מלבד איש רן ההרה, נפצע גם בעלה, ועוד חמישה אנשים נוספים. המחבלים טרם נתפסו וצה"ל מנהל חיפושים נרחבים אחריהם.

מיד לאחר הפיגוע פונתה איש רן לבית החולים שערי צדק במצב קשה, שם טופלה על ידי הרופאים שנאלצו ליילד אותה, על אף שהייתה רק בחודש השביעי להריונה.

עדכון ראשון, 18:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully