וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה שנפצעה קשה בפיגוע התעוררה: "לא סיפרנו לה על התינוק"

יומיים לאחר שנפצעה באורח קשה בפיגוע בעפרה, שירה שבה להכרה ונפגשה עם בעלה עמיחי שנפצע אף הוא. הוריה בחרו שלא לספר לה עם התעוררותה על מצבו של התינוק, שיולד עקב פציעתה. "אין מילים לתאר את השמחה הזו. חייהם ניצלו ואנחנו מבשרים על הנס"

מערכת וואלה!

אביה של שירה איש-רן שנפצעה קשה בפיגוע בעפרה, חיים סילברסטיין, סיפר הערב (שלישי) כי היא התעוררה בשנית ונפגשה עם בעלה עמיחי שנפצע אף הוא. "אני שמחה לבשר ששירה התעוררה שוב לפני כמה דקות", תיאר. "הורידו לה את התרופות והכניסו את בעלה בכיסא הגלילים לתוך יחידת טיפול נמרץ. פעם ראשונה שהם נפגשו ושניהם בהכרה".

"שירה ועמיחי החזיקו ידיים, חייכו ובכו אחד עם השנייה", הוסיף. "זה מאוד מרגש בשבילנו. אין מילים לתאר את השמחה הזו, למרות שמצבה עדיין קשה. חייהם ניצלו ואנחנו מבשרים על הנס הזה".

הוריה של שירה ציינו כי מצבו של התינוק לא השתנה והוא עדיין נאבק על חייו. "לצערנו הרב הוא התחיל את החיים במצב קשה ואנחנו מתפללים לשלומו". עוד הוסיף האב כי בחרו שלא לספר לשירה על מצבו בשלב זה.

לקריאה נוספת בנושא
הורי הפצועה בפיגוע בעפרה: "היא פקחה עיניים, וביקשה את אמא"
נתניהו: "מחבלים ניסו לרצוח אם ותינוק ברחמה - זה מפלצתי"
אנדרטת הנרצח בפיגוע הקודם הגנה מהירי: "יכלו להיות יותר נפגעים"

שירה ועמיחי איש-רן שנפצעו בפיגוע בעפרה ביום חתונתם. באדיבות המצולמים
"חייהם ניצלו". שירה ועמיחי/באדיבות המצולמים

אמה של שירה, ליאורה, אמרה כי היא פתחה את העיניים ומנסה לדבר. "קשה לה כי היא מחוברת לצינורות, אבל היא מבקשת שנבוא, מחזיקה את הידיים ובוכה ומחייכת". האם תיארה את המפגש המרגש בין בני הזוג: "הוא הסתכל עליה ואמר 'נכון שאת מדהימה?' ופשוט לא הפסיק להחמיא לה ולהגיד לה דברים מתוקים. זה מתוק לראות בתור אימא".

הפיגוע התרחש שלשום בשעות הלילה, בזמן שרבים המתינו בטרמפיאדה בכניסה ליישוב. המחבלים שהגיעו למקום במכונית האטו את נסיעתם ליד הטרמפיאדה, ירו לעבר יושביה, ונמלטו מהמקום במהירות. מלבד איש רן ההרה, נפצע גם בעלה, ועוד חמישה פצועים נוספים.

מיד לאחר הפיגוע פונתה איש רן לבית החולים שערי צדק במצב קשה, שם טופלה על ידי הרופאים שנאלצו ליילד אותה, למרות שהייתה רק בחודש השביעי להריונה. התינוק הועבר במצב יציב לפגיית בית החולים, אולם אתמול מסר מנהל בית החולים שערי צדק, יונתן הלוי, כי חלה הידרדרות במצבו.

עוד באותו נושא

הפיגוע בעפרה: התינוק במצב קשה מאוד; שיפור במצבה של אמו

לכתבה המלאה
הוריה של שירה, הפצועה מהפיגוע בעופרה, 11 בדצמבר 2018. מערכת וואלה!
"מאוד מרגש". הוריה של שירה בבית החולים, היום/מערכת וואלה!

רפאל איש רן, אביו של עמיחי סיפר שהזוג שהה בביתם בירושלים ותכנן להגיע לבית של ההורים של שירה באלון מורה. "הם לקחו טרמפ כמו שכל מי שגר ביהודה שומרון צריך לעשות", הסביר איש רן. "אולי זו ההזדמנות להגיד שצריך להסדיר את זה".

אביו של עמיחי הוסיף, כי בזמן הפיגוע הייתה מסיבה בעפרה, שנוהגים לעשות כל שנה בה מגיעות מכוניות של חב"ד וברסלב. "כולם הפנו מבטים לשם, הפוך מהכביש - ואז נשמעו היריות", אמר איש רן. לדבריו, עמיחי סיפר שברגע הראשון הם חשבו שזה חלק מהמוזיקה אבל רק כשראו רסיסים על הרצפה הבינו כי מדובר בפיגוע. "אנשים התחילו לרוץ ויחד איתם עמיחי, עד שראה שאשתו לא איתו. הוא הבין מיד שהיא מאחורה ורץ אליה. הוא ראה שיש דימום והיא על הרצפה, עצר את הדימום בידיים עד שהגיע סיוע".

זירת הפיגוע בעפרה 9 בדצמבר 2018. צילום: תיעוד מבצעי מד"א, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע, שלשום/מערכת וואלה!, צילום: תיעוד מבצעי מד"א
כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב ממשיכים במאמץ מבצעי ומודיעיני באיתור המחבלים מפיגוע הירי בצומת עופרה.. דובר צה"ל
כוחות צה"ל ממשיכים בסריקות אחר המחבל, אתמול/דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully