וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "מחבלים ניסו לרצוח אם ותינוק ברחמה - זה מפלצתי"

ראש הממשלה האשים בפתח ישיבת סיעת הליכוד את הרשות הפלסטינית בליבוי ההסתה בשטחיה, שהובילה לדבריו לפיגוע בעפרה אמש. הוא חיזק את ידי הרופאים שטיפלו בהם ההרה ונאלצה ללדת בחודש השביעי להריונה

עריכה: אביב אירגז ושניר דבוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש בפתח ישיבת סיעת הליכוד היום (שני) לחזק את ידיהם של פצועי פיגוע הירי בכניסה ליישוב עפרה שאירע אמש. "כולנו מתפללים לשלומם", אמר נתניהו בפני חברי הסיעה. הוא אף הביע תמיכה ברופאים שטיפלו בשירה איש רן ההרה, שנאלצו ליילד אותה בניתוח חירום. "מחבלים זוועתיים ניסו לרצוח אם ותינוק שהיה ברחמה - זה דבר שהוא מפלצתי".

"ויש כמובן צהלת ברכות, אני חושב שמיותר לצפות לגינוי מצד הרשות הפלסטינית, הם רק תורמים להסתה כאן", הוסיף ראש הממשלה. מאז הפיגוע, כוחות הביטחון מנהלים מצוד באזור השומרון אחר המחבלים שביצעו את הירי. נתניהו ציין בדבריו כי "השב"כ וצה"ל, רודפים אחר המרצחים הללו. הם ילכדו אותם ואנחנו נמצה איתם את הדין - נבוא איתם חשבון".

לקריאה נוספת:
הצעירה שנפצעה קשה בפיגוע נאבקת על חייה; מצב בנה התינוק הדרדר
פיגוע ירי בעפרה: אישה בהריון נפצעה באורח קשה; מצוד אחר החשודים
ההיצמדות לטרמפיאדה וההימלטות: תיעוד הירי בפיגוע בעפרה

מסע"ת, ראש הממשלה בנימין נתניהו והרמטכ"ל גזי איזנקוט, קרייה, תל אביב 4 בדצמבר 2018. עמוס בן גרשום/ לע"מ, מערכת וואלה!
"מיותר לצפות לגינוי". נתניהו/מערכת וואלה!, עמוס בן גרשום/ לע"מ

הפיגוע אתמול התרחש בשעות הלילה, בזמן שרבים המתינו בטרמפיאדה בכניסה ליישוב. המחבלים שהגיעו למקום במכונית האטו את נסיעתם ליד הטרמפיאדה, ירו לעבר יושביה, ונמלטו מהמקום במהירות. מלבד האם ההרה, נפצע גם בעלה, ועוד חמישה פצועים נוספים. עדי ראייה סיפרו כי כמה מהם הסתתרו מאחורי אנדרטה לזכרו של אלחי טהרלב, שנהרג בפיגוע בצומת עפרה לפני כשנה ושמונה חודשים.

"זה החזיר אותנו הרבה אחורה", אמר אביו, הרב אוהד טהרלב, שהגיע הבוקר למקום הפיגוע. "הכדורים שנורו לעבר יושבי הטרמפיאדה - כאילו ירו בנו. בערב בו הדליקו נר שמיני של חנוכה, אני מרגיש שאיפה שיש מוות יש הרבה מאוד חיים, ואיפה שיש חלל זו הזמנה גדולה מאוד למלא אותו בהרבה דברים טובים ובאור. צריך לזכור שהאירועים הללו מזמנים אותנו להיות טובים יותר ולהרבות טוב בעולם. זה ניצחון של כוחות הטוב על כוחות הרוע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
זירת הפיגוע בעפרה 10 בדצמבר 2018. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע בעפרה, הבוקר/ראובן קסטרו

מיד לאחר הפיגוע פונתה איש רן לבית החולים שערי צדק במצב קשה, שם טופלה על ידי הרופאים שנאלצו ליילד אותה, למרות שהייתה רק בחודש השביעי להריונה. התינוק הועבר במצב יציב לפגיית בית החולים, אולם הבוקר, מנהל בית החולים שערי צדק יונתן הלוי אמר כי חלה הידרדרות במצבו. "התינוק מונשם בפגייה, מצב האם התייצב אך גם לה וגם לתינוק יש עוד דרך ארוכה עד שהם יצאו מכלל סכנה", אמר. לדברי גורם בכיר בבית החולים, "נאבקים על חייו של התינוק. המצב רגיש". בעלה נפצע באורח קל מירי ברגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully