וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות ליוו למנוחות את התינוק מהפיגוע בעפרה - שנקרא עמיעד ישראל

בני משפחה וחברים ליוו למנוחת עולמים את בנם של שירה ועמיחי איש רן שמת ארבעה ימים לאחר פיגוע הירי. "אין הרבה אנשים שהצליחו לאחד את עם ישראל כמו שאתה הצלחת", ספד סבו בבכי

מאות ליוו את התינוק מהפיגוע בעפרה/צילום: יותם רונן, עריכה: שניר דבוש

מאות בני אדם ליוו הערב (רביעי) למנוחות את עמיעד ישראל, בנם של שירה ועמיחי איש רן שנפצעו בפיגוע הירי בעפרה בתחילת השבוע. במשך ארבעה ימים הרופאים בבית החולים שערי צדק נאבקו על חייו לאחר שנולד בלידת חירום.

הוריו של התינוק, שירה ועמיחי, נעדרו מהלוויה שנערכה בהר הזיתים, בשל מצבם הרפואי, אולם הספיקו לבקר את בנם שעות ספורות לפני מותו. ההלוויה נערכה בנוכחות בני המשפחה רבים שליוו למנוחת עולמים את התינוק בן הארבעה ימים.

"אין הרבה אנשים שחיו המון שנים והצליחו לאחד את עם ישראל כמו שאתה הצלחת", ספד לו בבכי הסב, רפאל איש-רן. "המסר שלנו הוא שמעט אור מסלק הרבה חושך". עוד הוסיף הסב כי "הבאת הרבה אור, לא מעט, ועם האור שלך נסלק את כל החושך שלהם. אותנו לא ישברו. אנחנו בוכים, כואב לנו, אבל אנחנו חזקים", ספד לו וסיפר כי התינוק נקרא עמיעד ישראל.

עוד בנושא בוואלה! NEWS
4 ימים אחרי הפיגוע בעפרה: מת התינוק של האם שנפצעה קשה
שירה שנפצעה קשה בפיגוע התעוררה: "לא סיפרנו לה על התינוק"
הפיגוע בעפרה: התינוק במצב קשה מאוד; שיפור במצבה של אמו

הלווית הילוד, בנם של שירה ועמיחי איש- רן, הר הזיתים,12 דצמבר 2018. יותם רונן
עמיעד ישראל. התינוק שמת לאחר ארבעה ימים/יותם רונן

"עמיחי ושירה, ילדינו האהובים, שוכבים כעת פצועים בבית הרפואה שערי צדק. כשהתבשרנו על ההיריון - איזו שמחה, נין ראשון - חודש שביעי וההתרגשות מתגברת", אמר בבכי חיים סילברסטיין סבו של התינוק. "הדלקתם נר שמיני בשמחה, נסיעה הביתה והמתנה תמימה בתחנת בעפרה ואז צרור כדורים קטע את השמחה, הציפייה והחלומות". עוד הוסיף הסב כי "זהו נס גלוי שחיי שירה ועמיחי ניצלו ולדאבוננו, אחרי מאבק, התינוק נכנע לרצח המתועב. אויב אכזרי ושפל כיוון את נשקו לעבר אישה הרה בגלל שרצה לעקור אותנו מארצנו".

הסב אמר כי למרות המוות הקשה - המשפחה לא תישבר. "לא תצליחו, לעולם לא תצליחו. אנחנו חזקים יותר מכם. אנחנו צודקים יותר מכם. אנחנו שייכים לכאן יותר מכם. אנחנו ננצח אתכם. כי זו ארצנו, עמנו ותורתנו הקדושים. עמיחי ושירה, לבנו נקרעים מצער על הכאב והאובדן. אבל בנכם הטרי עמיעד ישראל, נכדנו הרך, השם ייקום דמו, כבר עשה רבות בטרם מלאו לו ארבעה ימים. הוא איחד את עם ישראל שהתגייס בתפילות, בחיבוקים ואהבה".

עוד באותו נושא

4 ימים אחרי הפיגוע בעפרה: מת התינוק של האם שנפצעה קשה

לכתבה המלאה
הסב רפאל איש רן בהלווית הילוד, בנם של שירה ועמיחי איש- רן, הר הזיתים,12 דצמבר 2018. מערכת וואלה!
"אותנו לא ישברו" הסב רפאל ואישתו בהלוויה, הערב/מערכת וואלה!

אריאל סילברסטיין, אחיה של שירה סיפר כיצד ניצלה בנס. "כמה דמעות אפשר כבר להזיל?", שאל סילברסטיין. "מי שמכיר את הזוג הנפלא והמתוק הזה יודע שהם פשוט זוג עוצמתי וחזק. ועכשיו זה רק התגלה לכל עם ישראל. לפני ההלוויה שירה אמרה שהסיבה שעמיעד ישראל בא לעולם זה רק בשביל לאחד את עם ישראל".

"אולי הוא התינוק הקטן ביותר שנרצח בידי מחבלים", אמר הרב שמואל אליהו. "מבחינתם, כל זיק של חיים צריך לכבות אותו. מבחינתנו כל נקודה של חיים זו דרך להרבות אור לאמונה, חיים ותקווה שלום וברכה. כולנו מרגישים משפחה אחת עם עמיחי ושירה איש רן. הלב של כל עם ישראל פעם עם הלב של התינוק הזה ושל אבא שלו ואמא שלו שנמצאים עכשיו בבית החולים".

הלווית הילוד, בנם של שירה ועמיחי איש- רן, הר הזיתים,12 דצמבר 2018. מערכת וואלה!
מאות בהלווית התינוק, הערב/מערכת וואלה!

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, שנשא דברים הוסיף כי "נקמת ילד קטן לא ברא השטן. השומרון איבד השנה ארבעה אנשים בפיגועים, והיום אנחנו קוברים את החמישי, תינוק בן יומו. מול מי אנחנו עומדים? אלה אנשים שפלים. אנחנו דורשים ממך אדוני ראש הממשלה שתכריז עכשיו על בניית ישוב חדש ליד הישוב אלון מורה לזכר עמיעד ישראל התינוק הקטן. סמוך לישוב בו מתגוררים הוריו".

אמש התעוררה שירה בשנית ונפגשה עם בעלה עמיחי שנפצע אף הוא. "אני שמחה לבשר ששירה התעוררה שוב", תיאר אביה אתמול. "הורידו לה את התרופות והכניסו את בעלה בכיסא הגלגלים לתוך יחידת טיפול נמרץ. פעם ראשונה שהם נפגשו ושניהם בהכרה". אביה של הצעירה סיפר כי עד אתמול לא חשפו בפני האם כי בנה התינוק מאושפז במצב קריטי.

(עדכון ראשון, 21:58)

שירה ועמיחי איש-רן שנפצעו בפיגוע בעפרה ביום חתונתם. באדיבות המצולמים
שירה ועמיחי איש רן ביום חתונתם/באדיבות המצולמים
  • עוד באותו נושא:
  • עפרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully