וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנים לאחר שהורשע: "תלונה נוספת נגד הרב אלון לפורום תקנה"

העיתונאית אילנה דיין חשפה כי צעיר נפגש עם הרב מספר פעמים כדי להתייעץ עמו, אך לטענתו הפגישות קיבלו אופי מיני בניגוד לרצונו. הוא תיעד חלק מהמפגשים והציג את התיעוד לחברי הפורום. בכירים בציונות הדתית קראו לרב לקחת אחריות על מעשיו. אלון לא הגיב לפרסום

גבר צעיר התלונן לפורום תקנה נגד הרב מוטי אלון, בטענה שהרב פגע בו לכאורה לאורך השנה האחרונה - כך חשפה היום (שלישי) העיתונאית אילנה דיין. אלון, לשעבר רב "ישיבת הכותל", הורשע לפני כחמש שנים, בביצוע מעשים מגונים בקטין, ונידון אז לחצי שנת עבודות שירות. אלון לא הגיב לפרסום.

על פי הפרסום של דיין, הצעיר סיפר לאנשי הפורום כי יצר קשר עם הרב אלון במטרה להתייעץ אתו, בשל מצוקה שבה הוא היה נתון. לדבריו, הם נפגשו מספר פעמים, אך הפגישות קיבלו אופי מיני, באופן שהביך את הצעיר ופגע בו. כפי הנראה, הוא החליט לתעד חלק מהמפגשים - תיעוד שהוצג בפני פורום תקנה. על פי הפרסום, עדות הצעיר הותירה רושם אמין על חברי הפורום, שהציעו לו להתלונן במשטרה או לקיים תהליך מול פורום תקנה תוך יידוע היועץ המשפטי לממשלה. הצעיר העדיף לפנות לרבנים אחרים, כדי שאלו יוקיעו את הרב אלון. עוד פרסמה מגישת "עובדה" כי שתי דמויות בכירות בציונות הדתית דרשו מאלון לקחת אחריות פומבית על מעשיו ולהתנצל - אך הוא טרם נענה לבקשה.

בחודש אוגוסט 2013 הורשע אלון בבית משפט השלום בירושלים, כאשר הרכב השופטים קבע כי הוא מקבל את טענות הפרקליטות לפיהן הרב הושיב על ברכיו ונישק נער בן 17 שהגיע אליו לקבל סיוע בזמן שהיה רב "ישיבת הכותל" בשנת 2005, זאת לשם סיפוק מיני. בכך דחתה השופטת מאק-קלמנוביץ' את עמדת ההגנה שטענה כי מדובר בהתנהגות תמימה וחברית בה נהג מול כל תלמידיו, וקיבלה את עמדת המדינה שטענה למעשים מיניים שבוצעו תוך התנגדותו של הנער. המעשים נעשו במהלך שתי פגישות אישיות של אלון עם הנער. הרב אלון הכחיש את תיאורי המתלונן, הן במשטרה והן בבית המשפט, וטען כי ההתנהגות לא חרגה מהנורמות המקובלות.

עוד בוואלה! NEWS:
תיעוד מבטן האדמה - מנהרת חיזבאללה שחדרה 40 מטר לתוך שטח ישראל
פחות מחמישית: התקציב "העלוב" שיוקצה למאבק באלימות נגד נשים
צבא בגולן-טילים מדויקים-מנהרות: המלחמה עם חיזבאללה כבר כאן

מוטי אלון אחרי גזר הדין. נועם מושקוביץ
הרב מוטי אלון/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully