וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל ירדני בנמל אילת תקף ופצע שניים באורח קשה; הרקע ככל הנראה לאומני

30.11.2018 / 14:16

התוקף נהדף על ידי חבורת עובדים אחרת שהייתה בנמל, זאת לאחר שהספיק לפצוע שני עובדים אחרים בעזרת פטיש. הפצועים פונו לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. המשטרה בודקת את החשד למניע לאומני, והעבירה את החשוד לחקירת שב"כ

אמבולנס מד"א בחוף אכזיב שמצפון לנהריה. 6 ביוני 2016. מד"א
העובד נעצר על ידי המשטרה והועבר לחקירה/מד"א

עובד ירדני בנמל אילת תקף לפני זמן קצר (שישי) שני עובדי נמל אחרים עם פטיש, ופצע אותם באורח קשה. הפצועים פונו לבית החולים סורוקה, והחשוד נעצר על ידי משטרת אילת. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה לאומני, והחשוד הועבר לחקירת שב"כ.

אלון יוסף, פראמדיק מד"א שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגענו, ראינו שני צעירים בשנות העשרים בהכרה מלאה עם פציעות בגופם. הם סבלו מפציעות מדממות וקיבלו טיפול ראשוני מצוות הנמל. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישה ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם בינוני עד קשה. לאחר בדיקות וטיפול ראשוני בבית החולים הזנקנו את מסוק מד"א על מנת להעביר אותם לבית החולים סורוקה".

מחקירה ראשונית עולה כי התוקף, שעבד בשיפוצים בנמל אילת, תקף את שני העובדים האחרים ונהדף על ידי כמה עובדים אחרים שהיו במקום. כתוצאה מכך, נפצע קל אחד העובדים שעצר את התוקף.

בתחילת השבוע, פתחה משטרת תל אביב בחקריה בעקבות קטטה שפרצה בחנות "נייקי" בחולון, במסגרת אירועי הבלאק פריידי. בסרטון שהופץ ברשת, נראים שני גברים מוטלים על רצפת החנות, בזמן שאחרים מכים אותם. בנוסף, בסוף השבוע האחרון דווח על גבר בן 60 בקניון מלחה שבירושלים שנזקק לטיפול בעקבות אלימות מצד שלושה גברים שהתעמתו על חנייה, זאת לאחר שנוצר עומס אדיר במקום.

(עדכון ראשון: 10:56)

עוד בוואלה! NEWS
כשהיוקרה של ארדן נאזקה ליושרה של אדרי: הקרב האבוד מראש על המפכ"ל
קרב מעצמות, מלחמת סחר ויורש עצר אחד: פסגת ה-G20 יוצאת לדרך
הוועדה למינוי בכירים פסלה את מועמדותו של אדרי למפכ"ל המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully