וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועמ"ש על תיקי נתניהו: נחוש לקבל את ההחלטה הנכונה במהירות האפשרית

26.11.2018 / 18:18

מנדלבליט התייחס לחקירות ראש הממשלה ואמר כי שמציב את הנושא כראשון במעלה במשימותיו. "לא נתפשר על קבלת החלטה הנכונה. נעשה זאת במהירות האפשרית". עוד הוסיף שחקירת נתניהו נמצאת על סף סיום וסירב להתייחס לשאלה האם נתניהו יוכל להמשיך לכהן בתפקיד במקרה של כתב אישום

"לא נתפשר על מקצועיות". היועמ"ש, היום

היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט באוניברסיטת בר-אילן, 26 בנובמבר 2018. --, .
היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט באוניברסיטת בר-אילן, 26 בנובמבר 2018/., --

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט התייחס היום (שני) לחקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. לדבריו "לא נתפשר על מקצועיות הטיפול והביטחון עד לקבלת ההחלטה הנכונה, אמר. בכנס באוניברסיטת בר אילן אמר כי "אנחנו נעשה זאת במהירות האפשרית". היועמ"ש סירב להתייחס לשאלה האם נתניהו יוכל להמשיך לכהן בתפקיד במקרה של הגשת כתב אישום.

מנדלבליט הדגיש כי ראש הממשלה נחקר כחשוד. אנחנו נקבל החלטות מהר, זה דבר ראשון במעלה ראשון במשימות שלי אך נעשה זאת בלי להתפשר על מקצועיות הטיפול והביטחון על קבלת ההחלטה הנכונה". לדבריו "אנו נחושים לקבל את ההחלטה הנכונה והמקצועית במהירות האפשרית".

עוד בוואלה! NEWS
חשד לרצח בגליל: גופת נעדרת בת 16 נמצאה בגוש חלב
מנותק מהעם: הזעם על התנשאות מקרון שורף את רחובות פריז
בכיר לבנוני: דחינו סיוע צבאי מצד רוסיה, גם בשל לחץ ארה"ב

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבה מיוחדת בכנסת לכבוד ביקורו של נשיא צ'כיה, 26 בנובמבר 2018. ראובן קסטרו
"נחושים לקבל את ההחלטה הנכונה על חקירת נתניהו". נתניהו, היום/ראובן קסטרו

לדברי מנדלבליט, חקירת המשטרה על תיק 4000 נמצאת "ממש על סף סיום" ואחרי זה צריך תועבר ההמלצה. "אנחנו נערכים לקבל את ההחלטות מהר", הוסיף מנדלבליט. "המטרה היא לעזור לממשלה במימוש המדיניות שלה. מבחינת הלחצים צריך להסתכל, ישר אני לא אומר שאין לחצים אבל אף אחד לא יזיז אותי מהדרך שלי. אני יודע שיש את הרעש בתקשורת אבל צריך לנקות את רעשי הרקע וללכת עם המצפון ואז אין שום בעיה. אני עושה זאת מתוך כך שהחוק יקר לליבי".

בשבוע שעבר גורם במשטרה העריך כי למרות הניסיונות לסיים את מהלכי החקירה, חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) לא יסכמו את הממצאים שנאספו בתיק 4000, המכונה פרשת בזק, לפני מועד סיום כהונתו של המפכ"ל המכהן רוני אלשיך. הגורם אף העריך כי לחוקרים יידרשו עוד כמה שבועות לסיכום התיק, וכי הם ידרשו לעוד לכמה בדיקות ש"צצו" במהלך סיכום הממצאים.

בעבר העריכו גורמים במשרד המשפטים כי לקראת סוף השנה יחליט היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, אם להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. הכוונה היא גם לתיקים 1000 ו-2000, שבהם כבר הוגשו המלצות המשטרה, וגם לתיק 4000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully