וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בגליל: גופת נעדרת בת 16 נמצאה בגוש חלב

26.11.2018 / 15:23

גופתה של יארה איוב אותרה לאחר שכוחות משטרה גדולים חיפשו אחריה מאז יום שבת. החוקרים עצרו את תושב הכפר בן 28 בחשד לרצח, ומעצרו הוארך ביומיים. "המשפחה בהלם, אנחנו לא מאמינים שזה מה שקרה", סיפר אביה. ח"כ עודה: "כשהמשטרה מתעלמת מהנשק, ואנשים משלמים בחייהם"

יארה איוב הנעדרת מגוש חלב. דוברות המשטרה, .
הנרצחת יארה איוב/., דוברות המשטרה

המשטרה איתרה היום (שני) את גופתה של הנערה יארה איוב בת ה-16 מהכפר גוש חלב שבגליל. השוטרים עסקו בחיפושים נרחבים לאיתור הנערה, לאחר שביום שבת דווח על היעדרה מביתה מאז יום שישי שעבר.

כוחות משטרה הוקפצו למקום בהם חוקרים, חוקרי זירה ומעבדה ניידת לזיהוי פלילי. במהלך החקירה לאיתור הנעדרת עלה חשד לרצח נגד גבר בן 28 תושב הכפר שנעצר, ובהתאם לבקשת המשטרה מעצרו הוארך ביומיים עד ליום שלישי.

עוד בוואלה! NEWS:
מתיחות בבית היהודי: "הדרישות של אורי אריאל הן סחטנות"
רגב תוקפת: כחלון ברח מאחריות; ליברמן נאמן רק לאגו שלו
פיגוע דריסה בגוש עציון: שלושה חיילים נפצעו, המחבל נורה למוות

זירת מציאת הגופה של יארה איוב בג'ש, גוש חלב. נובמבר 2018. .
זירת מציאת הגופה בגוש חלב, היום/.

אביה של הנערה סיפר על הרגע שבו שנודע לו על מציאת הגופה. "המשטרה הגיעה לביתנו והודיעה לנו כי נמצאה גופה, אולם היא לא זוהתה סופית ונערכות בדיקות במקום מציאת הגופה. המשפחה בהלם ומצב קשה ועד לרגע זה אנחנו לא מאמינים שזה מה שקרה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
זירת מציאת הגופה של יארה איוב בג'ש, גוש חלב. נובמבר 2018. .
זירת מציאת הגופה בגוש חלב, היום/.

חבר הכנסת איימן עודה, יו"ר הרשימה המשותפת, אמר היום בתגובה לרצח הנערה "מחריד לחשוב שאיוב יארה, רק בת 16, נרצחת ימים ספורים אחרי שהקואליציה הבהירה בדיוק מה היא חושבת על אלימות נשים בהפלתה את הצעת החוק להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית בנושא". עודה הוסיף כי "בזמן שהממשלה עסוקה בחלוקת נשקים לכל מי שמבקש, כשהמשטרה מתעלמת מהנשק ולא מגישה כתבי אישום, נשים ואנשים משלמים בחייהם".

משדולת הנשים בישראל נמסר כי "איוב היא האישה ה-23 מאז תחילת 2018, עולם ומלואו, שמצאה את מותה, רק בגלל שמישהו חשב שהיא הרכוש שלו. שיא מחריד של רציחות על רקע מגדרי בחמש השנים האחרונות". עוד הוסיפו מהשדולה כי "רק אתמול צעדנו אלפי נשים וגברים וקראנו למאבק ברצח נשים ובאלימות המגדרית. הביזיון הזה שעולה לנו בחיי נשים חייב להיפסק. אנו דורשות מהמשטרה לחקור את המקרה החמור הזה לעומק ולמצות את הדין עם הרוצחים, וקוראות לממשלה להתכנס כעת לדיון חירום ולנקוט בכל צעד אפשרי כדי לפעול בדחיפות ובנחישות כדי למנוע את הרצח הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully