וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דריסה בגוש עציון: שלושה חיילים נפצעו, המחבל נורה למוות

מחבל שנסע בציר שבין בית אומר לאל ערוב, סמוך לכרמי צור, דהר לעבר החיילים שביצעו עבודות הנדסיות. חייל אחד נפצע באורח בינוני, ושניים נוספים נפצעו באורח קל, והם פונו לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים

פיגוע דריסה בגוש עציון סמוך לכרמי צור: מחבל עלה על מדרכה, דרס שלושה חיילים ונורה למוות/.

שלושה חיילים פצעו היום (שני) בפיגוע דריסה בכביש 60 סמוך ליישוב כרמי צור שבגוש עציון. כוחות גדולים של צה"ל הוזעקו למקום, יחד עם צוותי מד"א. המחבל הדורס נורה למוות בזירת האירוע.

האירוע התרחש בזמן שהשלושה עסקו בעבודות הנדסיות על הציר המחבר בין בית אומר לאל-ערוב, אז המחבל הגביר את מהירות הנסיעה ופגע בשלושה עם רכבו. אחד מחיילי הסיור שהיו במקום ירו לעבר המחבל והוא מת בזירה. מדיווחים פלסטיניים עולה כי המחבל הוא תושב מחנה הפליטים דהיישה, אח במקצועו בן 33. במשפחתו טוענים כי מדובר בתאונת דרכים, וכי הוא "הוצא להורג בדם קר".

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי בסיוע צוותי רפואה של צה"ל לשלושת הפצועים, בהם חייל שנפצע באורח בינוני, ושניים נוספים שמצבם הוגדר קל. השלושה פונו לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים.

עוד בוואלה! NEWS:
הקואליציה התקשתה לגבש רוב: חוק נאמנות בתרבות לא יעלה להצבעה
בכיר באגף הביטחון באל על נעצר בחשד להברחת קוקאין לישראל
אוקראינה עשויה להטיל משטר צבאי אחרי התקרית הימית: "רוסיה - משוגעת"

הרכב הדורס בפיגוע הדריסה בצומת גוש עציון 26 בנובמבר 2018. -, .
הרכב הדורס בפיגוע/., -

"הגענו למקום יחד עם כוח רפואה של צה"ל וראינו שלושה צעירים בהכרה מלאה", סיפר אבא ריצ'מן, חובש בכיר במד"א שהגיע לזירת האירוע. "הם התהלכו כששניים מהם סובלים מחבלות קלות ומכות יבשות והשלישי עם פציעות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח, העלינו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם לבתי החולים כשהם בהכרה מלאה ומצבם יציב".

האירוע בגוש עציון התרחש כשבוע לאחר שאזרח ישראלי נפצע קל בפניו בפיגוע דקירה בכפר הפלסטיני בית ג'אלא שסמוך להר גילה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להלר טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים. על פי החשד, הפצוע נכנס לחנות בכפר, שם הותקף. כוחות צה"ל ומג"ב פתחו במצוד אחר הדוקר.

כעבור כמה שעות, הדוקר, תושב מחנה הפליטים דהיישה בשנות ה-20 לחייו, הסגיר עצמו לכוחות הביטחון. הוא הועבר לחקירה והמשטרה אישרה לאחר מכן כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

רמזי אבו יבס המחבל מפיגוע הדריסה בגוש עציון 26 בנובמר 2018. .
המחבל, בן 33 תושב דהיישה/.
מפקד אוגדת איו"ש, תת-אלוף ערן ניב, בהערכת מצב בזירת הפיגוע סמוך לצומת אל ערוב 26 בנובמבר 2018. דובר צה"ל, .
ביקור מפקד אוגדת איו"ש בזירת הפיגוע/., דובר צה"ל
  • עוד באותו נושא:
  • גוש עציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully