וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבי האנושית של נורבגיה מתכננת לשלש את גודל החזה שלה בניתוח שיסכן את חייה

9.12.2018 / 8:21

האם בת ה-36 מתכננת לעבור ניתוח הגדלת חזה נוסף - והפעם לשלש את גודלו ל-3,000 סי.סי כדי לזכות בתואר החזה הגדול ביותר בנורבגיה. הבן שלה, לעומת זאת, מסרב לעקוב אחריה באינסטגרם

עריכה: שניר דבוש

תוצאה של בריונות או הגשמת חלום אמיתי? אם חד הורית מאוסלו מתכננת לשלש את גודל החזה שלה בניתוח מסוכן לאחר שבבית הספר היו צוחקים על החזה הקטן שלה. סינדי סטארלט בת ה-36 שכבר הוציאה סכום של כ-8 אלף ליש"ט על טיפולים קוסמטיים הכוללים שתלי 700 סי.סי בחזה - מתכננת להרחיב אותם ל-3,000 סי.סי כדי להחזיק בתואר "האשה עם השדיים הגדולים ביותר בנורבגיה".

סינדי בילתה את 21 השנים האחרונות בניסיון להיות בובת הברבי האולטימטיבית של נורבגיה. החזה הטבעי שלה היה 34A ואחרי הניתוחים הגיע ל-32I. הגודל המכובד אינו מספיק לה ועד סוף השנה היא מקווה שתוכל למצוא מנתח שישלש לה את גודלו. אשת העסקים, המנהלת סלון יופי, משתפת את 125 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בתמונות פרובוקטיביות שלה, אולם בנה בן ה-14, ליאו, לא עוקב אחריה שם. היא אמרה ל-Barcroft TV: "אני הברבי של נורבגיה. אם אמות, אקבר בארון מתים ורוד עם ליפסטיק ורוד על השפתיים. הדברים הבולטים אצלי הם הגובה, השיער הבלונדיני הארוך, השפתיים הגדולות, העיניים הכחולות, העור השזוף וכמובן החזה הגדול. אני מלכת ה'בלינג'".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully