וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבי האנושית הגשימה את חלומה להיות האישה עם החזה הגדול ביותר בגרמניה

26.6.2018 / 9:51

הדוגמנית הגרמניה ציפתה בכיליון עיניים להגדלת החזה השלישית שלה שתהפוך אותה לאישה בעלת החזה הגדול ביותר במדינה. כעת, כשהחזה שלה הגיע למידה 80L ושוקל ארבעה קילו, היא מוכנה לוותר על ניתוחים נוספים - לפחות לשנה הקרובה

עריכה: שניר דבוש

בפעם האחרונה שסיפרנו לכם על פריז הרמס, היא חלמה לעבור הגדלת חזה נוספת, שלישית במספר, ולהיות האישה בעלת החזה הגדול ביותר בגרמניה. והנה, תשעה חודשים אחרי והדוגמנית המכונה "הברבי האמיתית של ברלין" הגשימה את חלומה ועברה הגדלת חזה נוספת שהביאה אותה למידת חזיה 80L, שזה קצת לפני התפוצצות.

חלומה המקורי של פריז הרמס בת ה-27 היה להיראות כמו בובת ברבי, ואת הניתוח הראשון שלה היא עברה כבר בגיל 17 בסיוע כספי של סבתה. מאז היא שינתה מעט את החלום (בכל זאת, ברבי שטוחה מדי בשבילה) והוציאה קרוב ל-55 אלף דולר על ניתוחים פלסטיים כדי להיראות מושלמת. המילה "מושלמת" ניתנת לפרשנויות שונות כשמדובר בפריז. היא עצמה מודה שלא כל אחד יכול להתחבר למראה הפלסטי שלה - אבל היא מאוד גאה בו. "לכל אחד יש דעה אחרת. חלק חושבים שזה מחמיא לי וחלק לא - וזה כמובן בסדר, כי לכל אחד יש אידיאל שונה כשזה מגיע ליופי", סיפרה הברבי האנושית ל"סאן".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הברבי האנושית שרוצה שיהיה לה את החזה הכי גדול בגרמניה

לכתבה המלאה

הניתוח הפלסטי הראשון של פריז היה בשפתיים, שנה לאחר מכן בחזה, שלוש שנים לאחר מכן באף ועד היום עברה עוד שני ניתוחי הגדלת חזה. החזה הנוכחי שלה מגיע למשקל של 4ארבעה ק"ג, "כשהתעוררתי מההרדמה הייתי המאושרת באדם", היא מספרת, "הייתי מאוד מרוצה ומאושרת שזה מאחוריי ושסוף סוף הגעתי לגודל שרציתי. אני אוהבת חזה גדול כי הוא מייצג נשיות וזה נהדר. אני מרגישה מאוד טוב עם הגוף שלי כמו שהוא עכשיו - ההפך ממה שהרגשתי לגביו בעבר".

כן, כמו רבים מהמנותחים, גם פריז חוותה ילדות קשה של בריונות מצד חבריה לכיתה. על השינוי הקוסמטי שלה היא החליטה אחרי שאלה הציקו לה וקראו לה מכוערת. היא אמרה: "לא הייתי יפה והיו מציקים לי הרבה. הייתי חייבת להשתנות".

עד היום הייתה זו סבתה, דוריס למק, שמממנת לה את כל הניתוחים ומטפלת בה לאחריהם, על אף שהיא מעדיפה את המראה הטבעי שלה. השתיים גם גרות יחד בברלין. "אני מקבלת המון תמיכה מסבתא, למרות שהיא לא מרוצה מהמראה שלי". דוריס הוסיפה: "לא עודדתי אותה לזה, אבל ככה היא מביעה את עצמה אחרי שהיא חוותה בריונות. היא רוצה להיראות אחרת ואני מבינה מאיפה זה נובע".

לפריז יש יותר מ-200 אלף עוקבים באינסטגרם ומכמה מהם היא קיבלה הצעות מגונות, "פנו אליי הרבה גברים שרוצים להיפגש איתי תמורת תשלום. לפעמים הם אפילו מוכנים לשלם סכומים גבוהים מאוד בשביל להיפגש איתי, אבל אני דוחה אותם. אני לא עושה דברים כאלה".

למרות שפריז טוענת שהיא מאושרת מהמראה הנוכחי שלה, היא מודה שהיא לעולם לא תסרב לניתוחים נוספים, "אני באמת שמחה שהחלום שלי התגשם והכול הולך כמו שאני רוצה כרגע. אני פשוט אוהבת להיראות מלאכותית לגמרי. המוטו שלי זה 'פלסטי הוא פנטסטי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully