וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי הנשים שרבות על התואר "הסבתא הלוהטת בעולם"

11.6.2018 / 10:08

קרי הילטון (36) מאנגליה השקיעה הון בניתוחים קוסמטיים. ג'ינה סטיוארט (47) מאוסטרליה טוענת שהמראה המהמם שלה טבעי כמעט לגמרי ושתיהן טוענות שהן הסבתות הכי שוות בעולם. מה אתם אומרים?

carrie__hilton@

בסרטון - שגרת האימונים של קרי הילטון

קרב גדול מתחולל בימים אלו בין אוסטרליה לאנגליה, כאשר הסוגייה הבוערת שעומדת על הפרק היא מאבק על התואר הלא רשמי של "הסבתא הכי שווה בעולם". קרי הילטון מאנגליה הפכה לסבתא בתחילת השנה כשהיא בת 36 בלבד אחרי שביתה בת ה-17 ילדה את ג'סיקה. הילטון, שהוציאה לא פחות מ-23 אלף דולר על ניתוחים קוסמטיים, הכריזה ברשת החברתית על היותה הסבתא הכי שווה בעולם. ובינתיים, בצד השני של העולם, ג'ינה סטיוארט האוסטרלית בת ה-47 קראה עליה תיגר והסבירה מדוע היא המועמדת הלגיטימית לתואר הזה - וגם עקצה את הילטון בכך שטענה שהיופי שלה הוא כמעט טבעי לחלוטין.

עוד בנושא
בחיים לא תאמינו בת כמה הסבתא ולמה היא עיצבנה צופים
הסבתא שניצחה דוגמניות בנות 18 בתחרות היופי הנועזת
בחיים לא תנחשו בת כמה הסבתא שלא מפסיקה לקבל הצעות נישואים (או סקס)

סבתא נגד סבתא. אתר רשמי
אז מי יותר שווה? תחליטו אתם/אתר רשמי

"מיס סטיוארט נראית טוב לגילה, אני מודה, אבל אני בספק אם היא לא עברה עבודה כדי להיראות ככה, כמו להחדיר בוטוקס וכמה טיפולי יופי", אמרה הילטון בראיון ל"דיילי מייל", "אני הסבתא הכי שווה, אין פה בכלל תחרות". מעבר להיותה לוחמת קיקבוקס מקצועית שזכתה בשש מדליות כסף בתחרויות בינלאומיות, הילטון גם החדירה לעצמה שתלים לחזה, הוסיפה עצמות לשיניים, תוספת שיער, בוטוקס והשתמשה בכל הטכניקות כדי לשמור על המראה הצעיר והמדהים שלה.

אבל להילטון יש פייט לא פשוט. סטיוארט, אם לארבעה ילדים וסבתא לנכדה, נראית פשוט מעולה והצהירה כי: "התהליך הקוסמטי היחיד שעשיתי היה בחזה שלי לפני 10 שנים. אני לא משתמשת בבוטוקס ואני מאמינה בהזדקנות בכבוד". סטיוארט הוסיפה: "אני שותה רק מים טבעיים עם המון מינרלים. יש לי גם שמן מיוחד שהוא הנשק הסודי שלי, אני שמה אותו על הפנים שלי ומתנקה איתו, זו השגרה היומית שלי".

נראה שהשגרה היומית של סטיוארט עובדת. יש לה יותר מ-75 אלף עוקבים באינסטגרם, הרבה יותר מהמתחרה שלה מיס הילטון עם 12 אלף עוקבים בלבד. אז מי יותר שווה? זה הזמן שלכם להכריע.

עוד באותו נושא

"הסבתא הלוהטת של בריטניה" מודאגת - מתבלבלים ביני לבין בתי

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • סבתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully