וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסבתא הלוהטת של בריטניה" מודאגת - מתבלבלים ביני לבין בתי

29.1.2018 / 7:53

קרי הילטון הפכה לסבתא כשהייתה בת 35 בלבד, וכיום היא חולקת את אותו ארון בגדים ואותם תחביבים עם בתה בת ה-18. "כשאנחנו הולכות בקניון והיא קוראת לי 'אמא', אנשים לא מאמינים", סיפרה

CCTVNEWS

בווידאו: סבתא קצת יותר מבוגרת שמפגינה יכולת מטורפת עם נונצ'קו

הדוגמנית קרי הילטון כבר הוכתרה לא אחת כ"סבתא הלוהטת של בריטניה" - בעיקר בזכות כמה תמונות חושפניות למדי בה הציגה גזרה דקיקה. כשלוקחים בחשבון את גילה, 36 בסך הכל, אולי המראה הצעיר שלה לא מפתיע כל כך, אבל נראה שעבור הבריטים מדובר בחתיכת סיפור.

כך או כך, האופן שבו הפכה לסבתא הוא המפתיע. כשהייתה בת 18 ילדה את בתה הבכורה קלאריס, שהלכה בדרכה של אמה ואף הקדימה אותה כשילדה לראשונה בחודש מאי האחרון את ג'סיקה, והפכה את קרי לסבתא מאושרת.

עוד ב"אסור לפספס"

סקס בכל יום: הניסוי שיחזיר לנישואים שלכם את התשוקה
מקבץ הפאדיחות הזה מוכיח למה נשים חיות יותר שנים מגברים
אספה את אמה ונסעה 250 ק"מ רק כדי לתפוס את בעלה בוגד בה עם אישה אחרת

קרי הילטון. צילום מסך
"רגע, את האמא או האחות?" קרי הילטון/צילום מסך

בראיון ל"מירור" הבריטי חשפה הילטון כמה פרטים עסיסיים על אורחות חייה ועל האופן שבו היא שומרת על הגזרה ועל הטיפוח. בין היתר, גילתה כי בחמש השנים האחרונות הוציאה 13 אלף ליש"ט - לא פחות ולא יותר - על ניתוחים וטיפולים קוסמטיים מיוחדים.

הגדלת החזה, תוספות השיער והזרקות הבוטוקס סייעו לה להגיע למראה החיצוני שלה כיום, אבל לא פחות מכך תרם סדר יום רצוף בפעילות גופנית. בין היתר, מתאמנת הילטון חמש פעמים בשבוע במכון הכושר, ונוהגת להתאמן גם בקיקבוקסינג.

"כשאני הולכת עם בתי הבכורה בקניון והיא קוראת לי 'אמא', אנשים לא מאמינים. הם משוכנעים שזו בדיחה לא מוצלחת", סיפרה הסבתא. "כשאני אומרת להם שאני סבתא, הם כבר נופלים לרצפה. לפעמים, רק בגלל שאין לי כוח לתת הסברים, אני אומרת שקלאריס היא אחותי".

קרי הילטון. צילום מסך
את הקעקוע הזה היא הלכה לעשות יחד עם בתה/צילום מסך

קרי וקלאריס אף נוהגות לחלוק ביניהן בגדים, ולאחרונה אף הלכו לעשות קעקוע יחדיו.

אגב, הילטון היא לא הסבתא הצעירה בעולם - למרות שהיא בהחלט עשויה להיחשב היפה מכולן. ב-2011 הפכה ריפקה סטאנצ'ו הרומנייה לסבתא כשהייתה בת 23 בלבד, ומאז מחזיקה בשיא המפוקפק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully