וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבץ הפאדיחות הזה מוכיח למה נשים חיות יותר שנים מגברים

20.1.2018 / 8:22

חבורה עולצת של פועלי בניין בריטיים החלה להעלות לרשת סרטונים שכוללים מתיחות אוויליות, פציעות מגוחכות ותעלולים מפוקפקים. הסרטון האחרון, שפורסם תחת הכותרת "למה נשים חיות יותר מגברים", הפך ללהיט ויראלי

מקבץ הפאדיחות שמוכיח למה נשים חיות יותר שנים מגברים/On The Tools

מן המפורסמות הוא שתוחלת החיים של נשים ארוכה מזו של גברים, אבל אם אתם לא בעניין של הסברים מדעיים מתישים, הסרטון הזה יכול להמחיש לכם מדוע. חבורה משועממת במיוחד של פועלי בניין בריטיים מכלים את זמנם לאחרונה ביצירת סרטונים ויראליים שזוכים לצפיות ושיתופים רבים, במהלכם הם מציגים שלל מתיחות ופציעות מטופשות שביצעו בזמן העבודה.

הסרטון האחרון, שפורסם תחת הכותרת "למה נשים חיות יותר מגברים", הוא המוצלח ביותר שיצרו. תוך זמן קצר צבר הסרטון עשרות אלפי צפיות ומאות שיתופים. במהלך הסרטון נראית החבורה מבצעת מתיחות מסוכנות יותר ופחות, מנסה לעמוד באתגרים שונים ומשונים, ובעיקר נפצעת המון בנסיבות אינפנטיליות למדי.

עוד ב"אסור לפספס"

ככה זה נראה כשעבריינית משתחררת מאזיקים וגונבת ניידת משטרה
אנחנו יכולים לגלות את התכונה הכי נוראית שלכם
חוקרת הסקס חושפת: הדרך המושלמת להגיע לאורגזמה

משום מה, הסרטון עורר גם תגובות מעורבות ברשת - הן בזכות תוכנו המשעשע והן בזכות הכותרת המתחכמת שניתנה לו. גולשת אחת הסבירה בפשטות אחרי צפייה בסרטון: "נשים חיות יותר מגברים? זה בטח בגלל שהן לא יורות חלקי מתכת אחת על השנייה". גולש אחר כתב שפועלי הבניין נראים כאילו הם בעיצומה של "משימת התאבדות".

גולשים אחרים השוו את אחד מכוכבי הסרטונים לג'וני נוקסוויל ("ג'קאס") החדש, אבל אנחנו חייבים להודות שפועלי הבניין הללו הרבה יותר חינניים, וגם הרבה יותר מטופשים.

עוד באותו נושא

מבחן הדחייה מראה שנשים הן הרבה יותר אכזריות מגברים

לכתבה המלאה

עוד סרטונים של החבורה המשעשעת

הנה סרטון מפגר ומוצלח במיוחד

ועוד סיבה בגללה גברים לא מאריכים ימים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully