וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן הדחייה מראה שנשים הן הרבה יותר אכזריות מגברים

4.10.2015 / 8:15

כיצד יתנהגו גברים כאשר יאלצו לדחות אישה שהתחילה איתן ברחוב והאם התגובות שלהם יהיו שונות מאלו של נשים שדוחות גבר? יש מישהו שממש החליט לבדוק את זה

whatever

שוב הגיע היום הזה בחודש בו אנו מציגים בפניכם ניסוי חברתי מסעיר שתוצאותיו ידועות מראש. הפעם מדובר בדרך בה נשים דוחות גברים שמתחילים איתן ברחוב ולהפך. מנהלי ערוץ היוטיוב המצליח WHATEVER החליטו לבחון את טכניקות הדחייה השונות בין המינים. לצורך כך הם גייסו שני מתנדבים אמיצים, גבר ואישה, אשר נשלחו להתחיל עם בני המין השני ברחוב. המטרה שלהם הייתה לבחון כיצד ידחו אותם עוברי האורח.

ובכן, לפי תוצאות ה"מחקר" - בעוד שהגבר זכה להתעלמות במקרה הטוב והפטרת "לא" מצמית במקרה הפחות טוב, האישה זכתה לקבל הסברים מנומקים מהגברים איתם התחילה. כולם, ללא יוצא מן הכלל, ציינו שהיא נראית נהדר, זה פשוט זמן לא טוב אבל תודה ואיזה חמודה את שניסית בכלל.

האם אפשר להסיק משהו מהניסוי הזה על יחסן של נשים לגברים? לא בטוח, כיוון שנשים צריכות באופן קבוע להתמודד עם כל כך הרבה הטרדות מיניות במרחב הציבורי, ולכן אי אפשר להאשים אותן כשהן ממשיכות ללכת ולא עוצרות להחליף מילות נימוסין עם גבר זר ברחוב שזורק לעברן מילה.

עוד ניסויים שחשוב שהתקיימו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully