וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה זה נראה כשעבריינית משתחררת מאזיקים וגונבת ניידת משטרה

5.1.2018 / 0:17

מיה ויקטוריה ת'ורנטון בת ה-21 גנבה את רכבו של אדם שנתן לה טרמפ, וכאשר נעצרה היא הצליחה להשתחרר גם מידי השוטרים ויצאה למבצע בריחה דרמטי שהסיים בהתרסקות לעץ

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

מצלמה שהותקנה על לוח המחוונים (דשבורד) של ניידת משטרה בדרום קרוליינה, תיעדה השבוע את הרגע המדהים בו צעירה בת 21 שנעצרה מצליחה להיחלץ מהאזיקים שעל ידיה, לעבור למושב הקדמי ולגנוב את הניידת. לפי המשטרה המקומית אישה, מיה ויקטוריה ת'ורנטון, עוכבה על ידי שוטרים שחשדו כי היא נוסעת ברכב גנוב. וזה אפילו לא הפרט הכי מטורף בסיפור הזה.

עוד בנושא

נתן נוקאאוט לשני רעולי פנים ששדדו צעירה - והפך לגיבור היום
צפו: חדרניות תועדו מנקות חדרי מלונות יוקרה עם מברשת מהאסלה

הצליחה להשתחרר מאזיקים וגנבה ניידת. צילום מסך
תמונת המעצר של מיה ויקטוריה ת'ורנטון/צילום מסך

מוקדם יותר באותו יום ת'ורנטון עמדה אובדת עצות בצד הכביש, לאחר שנתקעה עם הרכב של בן זוגהץ. אדם בשם פרדי לאנג שעבר במקום הציע לתת לה טרמפ. על פי החשד, כאשר לאנג האט לקראת הגעה לצומת, היא אחזה בהגה וגרמה לו להתנגש ברכב שהגיע מולו. כשלאנג יצא החוצה כדי לבדוק מה הנזק שנגרם לרכב ולוודא שאף אחד לא נפגע, ת'ורנטון שמעה אותו אומר שיש לקרוא למשטרה, אז היא עברה למושב שלו ונמלטה מהמקום ברכבו. מספר דקות לאחר מכן, היא התנגשה בעץ, עצרה שוב טרמפ - הפעם חזרה לרכב התקוע שלה, שם המתינה לה כבר ניידת משטרה, אך כפי שתיעדו מצלמות הניידת - זה לא ממש ממנע ממנה להמשיך במסע שלה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בריחה מהסרטים: נעצרה על ידי שוטרים, השתחררה מהאזיקים וברחה עם הניידת. צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר, רויטרס
מיה ויקטוריה ת'ורנטון לא מתכוונת להשאר הרבה זמו במושב האחורי של הניידת/רויטרס, צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

היא ניצלה את ההזדמנות כשהשוטרים השאירו אותה לבד בניידת כדי להשתחרר מהאזיקים, לעבור למושב הקדמי ולנסוע משם במהירות,, תוך כדי שהיא כמעט דורסת את שני השוטרים שעצרו אותה. ניידת נוספת פתחה במרדף אחריה, במהירות של 160 קמ"ש ובמשך 15 דקות. בסופו של דבר, היא שוב עשתה תאונה ונכנסה עם הניידת בגדר ואחריה בעץ, מה שאיפשר לשוטרים לעצור אותה פעם נוספת - והפעם לקחת אותה איתם לתחנה, שם היא מוחזקת במעצר עד לדיון הראשוני בהאשמות נגדה, כך דווח ב"ניו יורק דיילי ניוז". על פי המשטרה היא גרמה לנזק בשווי של 15,000 דולרים לרכוש ציבורי ולניידת המשטרה, ועד כה לא ידועה עלות הנזק שגרמה לרכב הראשון אותו גנבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully