וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספה את אמה ונסעה 250 ק"מ רק כדי לתפוס את בעלה בוגד בה עם אישה אחרת

19.1.2018 / 9:17

סבתא הפכה לכוכבת רשת אחרי שהתלוותה למסע ארוך עם בתה בדרך לתפוס על חם את חתנה הבוגדני ולהעמידו במקום. כך הגיב החתן כשהבחין בחמותו הזועמת

DNR

סבתא לשתיים נענתה בחיוב להצעתה המסקרנת של בתה לנסוע לקצה השני של המדינה כדי לתפוס על חם את חתנה בוגד עם אישה אחרת. איזו סבתא קולית! השתיים עשו מרחק של 250 ק"מ ברכב מוולינגבורו לדובר שבאנגליה אחרי שעלו אצל האישה חשד שנסיעתו של בעלה לא הייתה למטרת עבודה, כפי שטען.

בתקשורת הבריטית דווח שהשתיים הגיעו למלון פרמייר אין והסתתרו שם, עד שהבחינו בבעל מסתובב עם שקיות שופינג לצד אישה אחרת. כשאלה עשו את דרכם אל חניון בית המלון, האישה הנבגדת ואמה עקבו אחריהם והתנפלו עליהם ליד הרכב. הסבתא דאגה לתעד את רגע העימות העצבני והקטע המלא פורסם ברשת בשבת וזכה ליותר מ-100 אלף צפיות.

האישה והסבתא התעמתו עם הבעל הבוגד מול המצלמות. אתר רשמי
האישה תופסת על חם את בעלה עם אישה אחרת/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נקבע עונשו של הגבר שהכריח את חברתו ללכת עירומה ברחובות העיר

לכתבה המלאה

בסרטון הדרמטי נראות השתיים תוקפות את הבעל שטוען לחפותו. הסבתא מכוונת את המצלמה אל הבחורה שהלכה איתו ואומרת לה: "לא היית צריכה לצאת איתו". היא עונה לה: "אני לא יוצאת איתו" והסבתא משיבה לה: "את כן. אנחנו יודעים את זה. מנהל המלון אמר לנו. זו לא אשמתך. אנחנו לא מאשימים אותך".

בשלב הזה מנסות השתיים להוציא ממנה הודאה על הרומן, "תראי, אני לא כועסת עליך. זה הוא אשם", אומרת לה האישה והסבתא מצטרפת: "היה לך רומן איתו, נכון? נו מותק, תגידי לי. אני נשבעת לך בשתי הנכדות הקטנות שלי שלא נגיד מילה". הפילגש בדמעות משיבה לה: "בבקשה תדברי איתו".

הפילגש שותקת אחרי שנתפסה על חם עם הבעל. צילום מסך
הפילגש עם דמעות בעיניים/צילום מסך

בינתיים האישה הנבגדת מתעמתת עם בעלה ומקללת אותו: "סתום יא בן ****, תפסתי אותך". הסבתא מצטרפת לעימות: "עשית את כל הדרך מוולינגבורו, עזבת את שתי הבנות שלך ובאת לז**ן בחורה אחרת". כשהשתיים נוטשות את המקום, הבעל רץ אחרי אשתו, מנסה לשכנע אותה אחרת ואוחז בידה. היא בתגובה דוחפת אותו, קוראת לו "ללכת אליה" ומאיימת להתקשר למשטרה.

הצופים קיבלו קשה את הרגע, "כל הכבוד לאמא שלה. אם הם לא מרוצים בנישואים שלהם, צריך להיות להם האומץ לשים לזה סוף במקום לבגוד", כתבה אחת בתגובה ואחרת הוסיפה: "אתה לא מסתדר עם אשתך? בסדר, תתגרש ותמשיך הלאה. זה לא מגיע לה וזה פשוט קורע לב".

בעל נתפס בוגד באשתו והתעמת עמה ועם חמותו. צילום מסך
בעל נתפס בוגד באשתו והתעמת עמה ועם חמותו/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully