וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחה נערות פיתוי לשני בני הזוג שלה - ונדהמה מהתוצאה

30.12.2017 / 0:04

בחורה שרצתה לבדוק האם אחד משני החברים שלה יבגוד בה טמנה לשניהם מלכודת פיתוי, ולא האמינה למראה עינייה כשצפתה במתרחש. אבל האם האמת שנחשפה גרמה לה לזרוק את הבוגד?

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון – צפו בחבר תופס את חברתו בוגדת בו על חם

ערוץ יוטיוב בשם "To Catch a Cheater", כלומר לתפוס בוגד, כבר עזר ללא מעט קורבנות בגידה לחשוף את מעשיהם של בני או בנות זוגם, אבל מקרה כזה עדיין לא היה שם. בחורה מקליפורניה פנתה לערוץ בבקשה לערוך מבחן נאמנות לבן זוגה, ובנוסף, גם לבן הזוג השני שלה...

במסגרת מבחן הנאמנות של הבחורה (הלא נאמנה בעצמה) לשני החברים שלה - סטיב ודארנל - היא קבעה להיפגש איתם בבית קפה, ושלחה במקומה שחקנית שניסתה לפתות אותם. לפני המבחן הכפול היא העריכה שסטיב יפגין נאמנות גבוהה יותר מזו של דארנל, אבל התוצאות היו שונות לחלוטין.

עוד בנושא:

ניסה לבגוד עם דוגמנית הלבשה תחתונה - מול אביה של חברתו
נשכה וקרעה לבן זוגה את האשכים כי סירב לעשות איתה שלישייה

צפו בתיעוד המלא

כפי שניתן לראות בסרטון, דווקא סטיב התגלה כבוגדני, פלירטט בחזרה עם השחקנית, שיקר כשאמר לה שקוראים לו מייקל ושאין לו חברה, ואף הזמין אותה ישירות לביתו, בזמן שחברתו ההמומה צפתה בכל הסצנה בשידור חי וסירבה להאמין. דווקא דארנל עמד בהצלחה במבחן, כשדחה נמרצות את חיזוריה של השחקנית בטענה שיש לו חברה.

אז הבחירה ברורה? ממש לא. בסיום הסרטון מתלבטת הבחורה (הבוגדנית בעצמה, למקרה ששכחתם) האם בכל זאת לבחור בסטיב, בגלל ש-"הוא ממש טוב במיטה", ולמרות הפצרותיו של מנחה הערוץ, היא אכן בוחרת לעזוב דווקא את דארנל ולחזור לסטיב, כמובן אחרי שהיא תערוך איתו "שיחה קשה על מה שהיא ראתה היום". מצא מין את מינו?

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully