וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשכה וקרעה לבן זוגה את האשכים - כי סירב לעשות איתה שלישייה

23.12.2017 / 1:10

התקרית המחרידה הזו התרחשה מסקוטלנד, שם ערב של בילוי רווי באלכוהול הסתיים בשלוליות של דם. האישה נעצרה והורשעה בתקיפה, אך הקורבן המסכן מפתיע: "גם אני אשם, אנחנו עדיין חברים"

לילה של בילוי, אלכוהול וסמים הסתיים בתקרית מחרידה עבור זוג בסקוטלנד, ובתקיפה שלא שומעים עליה כל יום - כאשר האישה נשכה את שק האשכים של בן זוגה וקרעה אותו. הסיבה: הוא סרב להצעתה לעשות שלישייה.

נונזיה דל וישיו בת ה-43 ומרסלו פאלמה בן ה-44, שעובדים יחד במסעדה, בילו במועדון לילה וחזרו הביתה בסוף הלילה עם עוד שני חברים. דל וישיו, שהייתה תחת השפעה כבדה של חומרים מטשטשים כאלה ואחרים, רצתה להמשיך את הבילוי במיטה ונתקלה בסירוב - שהתקשתה לקבל. כאשר המשטרה הגיעה למקום, היא מצאה אותה עומדת ברחוב עם דם על שיניה ועל פרצופה.

היא הייתה פצועה באיזור הפנים והעיניים וסיפרה לשוטרים: "הוא היכה אותי אז תפסתי לו בביצים". על פי השוטרים, הם מצאו את פאלמה בחדרו מוקף בשלוליות אדירות של דם. בהמשך, הוא סיפר לבית המשפט: "היא נשכה אותי ואז משכה את ראשה אחורה, והאשכים שלי פשוט יצאו החוצה".

לפי הדיווח בתקשורת הבריטית, הוא סיפר שהכל החל כאשר הוא ודל וישיו חזרו הביתה יחד עם החברים, מאסימו טוריס ולואיזה ברגאגליה, כדי "להמשיך את הלילה ולקיים יחסי מין". באותה התקופה, פאלמה ודל וישיו ניהלו זוגיות, אך כאשר הגיעו הביתה הם התחלקו: פאלמה ולואיזה נכנסו לחדר אחד, מאסימו ודל וישיו לאחד. לדברי הקורבן, בת זוגו קפצה על מיטתו ערומה באמצע הלילה ודרשה שלישיה, כי החבר שלו "לא טוב במיטה".

"לקחתי את הבגדים שלה וזרקתי אותם עליה", הוא סיפר, "העלבנו אחד את השניה ואז היא התקרבה ונשכה לי את האשך השמאלי. הנפתי לעברה כמה אגרופים והכנסתי לה אצבע לעין כדי להעיף אותה ממני". הוא ניסה לעצור את הדם הקולח בעזרת מגבת, ופונה לבית החולים שם האשך שלו הוחזר והשק נסגר בעזרת 15 תפרים.

דה וישיו טענה להגנה עצמית אך נמצאה אשמה בתקיפה ונענשה בחצי שנת עוצר לילי ובקנס של 500 ליש"ט שנדרשה לשלם לקורבנה המסכן. "לא דמיינתי שככה הלילה הזה ייגמר", הוא אמר והפתיע כאשר לקח אחריות, "זה קרה גם באשמתי. האחריות היא 50-50 בינינו. לא הייתי צריך לשים את כל האנשים האלה תחת קורת גג אחת. היא עדיין חברה שלי".

מה אתם אומרים, גם אתם הייתם מסוגלים לסלוח על דבר שכזה?

  • עוד באותו נושא:
  • אשכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully