וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע עונשו של הגבר שהכריח את חברתו ללכת עירומה ברחובות העיר

9.1.2018 / 9:59

תושב ניו יורק נידון ל-7 שנות מאסר אחרי שכפה על בת זוגו ללכת עירומה ברחוב תוך שהוא מקלל אותה אותה ומצלם את המעשה המשפיל. הבחור ניסה ללמד אותה לקח אחרי שגילה שפלירטטה עם שבעה גברים זרים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

תושב ניו יורק קיבל את העונש המירבי ונידון ל-7 שנות מאסר אחרי שהכריח את חברתו לצעוד עירומה ברחובות העיר - לאחר שגילה שפלירטטה עם שבעה גברים במקביל ושלחה תמונות עירום שלה לאחד מהם. הבחור, ג'ייסון מלו, הכה אותה ושלח אותה ל"מצעד בושה" ברחוב תוך שהוא מקלל ומתעד את המעשה המשפיל. מאוחר יותר הוא הסגיר את עצמו למשטרה - ודאג גם לתעד את הרגע הזה.

בתקשורת האמריקנית דווח השבוע שהשופט רוברט מנדלבאום גזר על הבחור עם העונש המרבי האפשרי בחוק – עד 7 שנות מאסר, עם אפשרות לחנינה אחרי שנתיים ושליש. "השקפתו של ג'ייסון מלו שייכות לימי הביניים", אמר השופט לפני שפסק על גזר דינו, "בעיניו נשים הן רכוש".

ג'ייסון מלו נידון ל-7 שנות מאסר כי כפה על חברתו ללכת עירומה ברחוב. ALEC TABAK, צילום מסך
ג'ייסון מלו נידון ל-7 שנות מאסר כי כפה על חברתו ללכת עירומה ברחוב/צילום מסך, ALEC TABAK

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נחשף הסיפור האמיתי על הגבר שהכריח את חברתו ללכת עירומה ברחוב

לכתבה המלאה

במקרה שאירע לפני שנתיים, מלו, אז בן 24, גילה שחברתו בת ה-22 שלחה תמונות עירום לבחור אחר, ולכן חבט בה, חנק אותה לעיניי בתם בת החודשיים שנותרה ללא השגחה על מיטתו של מלו ואיים להכות אותה עם פסל בודהה ממתכת אם לא תצא החוצה בעירום. היא יצאה לרחוב עטופה במגבת אך הוא דאג להוריד אותה ממנה ולחשוף אותה בציבור.

"תורידי את המגבת ותשלמי את מחיר הבושה שאני חשתי", הוא אומר בסרטון שפרסם מאוחר יותר בעמוד האינסטגרם שלו, "אמרתי לך שאני אוהב אותך ורוצה להקים איתך משפחה רק כדי לגלות שאת מדברת עם גברים אחרים. מאחר ואת זונה תעשי פוזה של זונה. זה מה שאת, זונה. באמת חשבת שאשאר איתך אחרי שגיליתי על תמונות העירום? כלבה מטומטמת". מלו ניצל את הסרטון המעוות כדי למכור מרצ'נדייז עם ציטוטים נבחרים ממנו. הוא גם שלח את הסרטון למקורביה ולגברים שהאמין שפלירטטה עמם.

גבר הכריח את חברתו ללכת עירומה ברחוב. דיילי מייל, צילום מסך
הכריח את חברתו ללכת עירומה ברחוב/צילום מסך, דיילי מייל

מספר ימים לאחר שהסרטון פורסם ברשת, צץ אחד נוסף בכיכובו של מלו, בו הוא מסגיר את עצמו לרשויות החוק, "אני נמצא בחנות בברונקס, תבואו לאסוף אותי. אשלח לכם את הכתובת בהודעת טקסט".

זוגתו החליטה לשבור שתיקה וסיפרה שהשניים היו בתהליך של פרידה ושתכננה לעבור בלעדיו לרפובליקה הדומיניקית. "כל כך פחדתי ממנו באותו רגע. לא ידעתי מה לעשות, לא הצלחתי לחשוב כמו שצריך. הוא התחיל לאיים עלי ואמר שיחתוך לי את הפנים" סיפרה ל"ניו יורק דיילי ניוז" והוסיפה שמאז התקרית היא סגורה בביתה ומפחדת לצאת. השופט סיפר כי מעדותה נראה שהיא "נותרה מצולקת מהפחד וההשפלה, אולי לנצח". היא לא נכחה בבית המשפט, אולם הביעה את ייסוריה במכתב שהקריאה התובעת קייטלין קונולי.

היא כתבה במכתבה: "הכאב והרגשות היו ועדיין בלתי מוסברים ובלתי נתנים לתיאור. מלו הרס אותי בכל כך הרבה דרכים ולא עצר בזמן שהמשיך להתגרות בי בבדיחה החולנית שלו". קונולי התעקשה על העונש המרבי ואמרה שמלו "לא הביע חרטה לאורך כל משפטו ואפילו נראה משועשע מכל הסיפור". עורך דינו של מלו, תיאודור ארליך, טען עבור עונש קל יותר ואמר להגנת לקוחו שהתמונות שמצא בטלפון של זוגתו עוררו תגובה הגיונית של כעס, "הוא לא טיפל בזה כראוי. היו דרכים חוקיות יותר לטפל בעניין אבל אבל הוא לא עשה את זה בשביל הספורט", אמר ארליך.

גבר הכריח את חברתו ללכת עירומה ברחוב. דיילי מייל, צילום מסך
הוא הכה אותה וקילל אותה ברחוב/צילום מסך, דיילי מייל

עוד נמסר שלמלו הוצע בעבר עסקאות טיעון ללא זמן מאסר, אולם הוא סירב לכולן. מלו שלח נשיקות באוויר למשפחתו בתום השימוע. לפני שהועמד לדין, הןא פרסם סרטונים נוספים בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלו ובהם הכחיש את המיוחס לו. "אנשים יקרים, אני מתנצל. שמעתי מה היא אמרה וחשוב לי לומר שמדובר בשקרים. לא הרמתי עליה יד אף פעם והבלשים בתחנת המשטרה חושבים כמוני. הם ראו כמה היא מאושרת, זה אומר שאף פעם לא הרבצתי לה".

ג'ייסון מלו. דיילי מייל, צילום מסך
ג'ייסון מלו מסגיר את עצמו למשטרה/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully