וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילם את אשתו בוגדת בו על הספה - ולא תאמינו כיצד הוא הגיב

6.1.2016 / 9:09

מה אתם הייתם עושים אם הייתם חוזרים הביתה ומוצאים את זוגתכם עירומה עם גבר אחר על הספה? בוודאי לא אומרים לגבר האחר: "הכל בסדר, אני יודע שאתה איש טוב". צפו בקטע

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

worldstarhiphop

בשנים האחרונות ראינו כמה וכמה תיעודים של בני זוג תופסים אחד את השני במהלך אקט של בגידה, ומאבדים עשתונות. ובכן, מתברר כי יש גם נבגדים ששומרים על קור רוח כמעט מטריד, כפי שתראו בקטע הבא.

התיעוד מתחיל כשהבעל שב הביתה, מכניס את המפתח לדלת, נכנס פנימה, מדליק את האור ורואה את אשתו, עירומה כביום היוולדה, על הספה עם גבר אחר. באופן די מדהים, הבעל מדבר אל אשתו והגבר הנוסף, תוהה מה הם עושים, ומסביר לגבר שעל הספה שמדובר באישה נשואה.

מספר שניות לאחר שהבעל הניח את מפתח הדירה שלו על השולחן, הוא דורש להתגרש: "בבקשה תני לי גט. אני לא רוצה להתמודד עם זה יותר. סיימתי. סיימתי איתך. אני אוהב את הבת שלי, זה הדבר היחיד שחשוב לי".

הבעל הפגוע אף פנה לגבר שעל הספה ואמר: "ג'ייסון, אני יודע שאתה איש טוב. הכל בסדר, בן אדם". לבסוף נשמע הבעל הנבגד אפילו מבטיח לאשתו כי "אף אחד לא יראה את הסרטון הזה חוץ מהשופט. את לא צריכה לדאוג מזה". כמו שאתם כבר כבר רואים הוא לא עמד בבמילה שלו והסרטון דלף לרשת ןפורסם באתר World Star Hip Hop.

עקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

עוד בנושא

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully