וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי אחיות תפסו אישה בוגדת בבעלה במשחק בייסבול

27.7.2015 / 13:10

שתי אוהדות בייסבול קלטו שהאישה שיושבת לפניהן מחליפה הודעות טקסט סקסיות עם המאהב שלה, בזמן שבעלה ישב לידה. הן צילמו אותה, העלו את התמונות לטוויטר ולא שכחו ליידע את הבעל. הוא הודה להן, אבל הן זוכות לתגובות זועמות ברשת

טוויטר

הכירו את האחיות בריאן ודלנה הינסון. מלבד חיבה למשחקי בייסבול, מחזיקות האחיות בתחביב משותף: שיימינג שהן עושות בצוותא לנשים זרות. השתיים הגיעו לצפות במשחק באטלנטה, ולטענתן הצליחו לתפוס על חם אישה שבגדה בבעלה, שישב בסמוך אליה. בריאן ודלנה ראו את האישה מחליפה הודעות סקסיות עם אדם שנשמר בסמארטפון שלה תחת השם "ננסי". הן צילמו את המכשיר מעבר לכתף של האישה, שכתבה "אהובי מארק אלן, אני אוהבת אותך כל כך". בהודעה אחרת נכתב "אני אחכה לך עירומה ואשכב על הרצפה".

אחיות תפסו אישה בוגדת בבעלה במשחק בייסבול. דיילי מייל, צילום מסך
רודפות צדק או סתם דוחפות את האף לעניינים של אחרים? האחיות הינסון/צילום מסך, דיילי מייל

בריאן ודלנה החליטו שצילומי המסך לא מספיקים, וכתבו פתק לגבר שיש ליד האישה. "אשתך בוגדת בך! תקרא את ההודעות שהיא שומרת תחת השם "ננסי"! מדובר בגבר שנקרא מארק אלן". אחת מהאחיות הגדילה לעשות וצירפה את מספר הטלפון שלה, למקרה שהאישה הנואפת תמחק את ההודעות והבעל יזדקק להוכחות נוספות. "הענקנו לו את הפתק כשהמשחק נגמר. הוא לקח אותו והרים שני אגודלים באוויר": למרבה ההפתעה, הגבר האלמוני אכן יצר קשר עם הבנות, שהעלו את התיעוד ואת התמונות לעמודי האינסטגרם שלהן.

"חצי שעה אחר כך הגבר שלח לי הודעה וביקש שאשלח לו את התמונות. שלחתי ולא דיברנו לאחר מכן", סיפרה דלנה לאתר ה"דיילי מייל". הסיפור הפך לויראלי, והאחיות הפכו כמעט מיד לצמד השנוא ברשת. "ממתי זה לגיטימי לחטט בהודעות שאנשים אחרים כותבים?" תהה גולש אחד, ואחר כתב: "לא יודע מה גרוע יותר, מעשה הבגידה או העובדה שהן פרסמו הכל כדי להפוך לויראליות".

עוד באותו נושא

צפו: העניק לחברתו הבוגדנית מתנת יום הולדת שלא תשכח לעולם

לכתבה המלאה
אחיות תפסו אישה בוגדת בבעלה במשחק בייסבול. דיילי מייל, צילום מסך
הפתק שהאחיות נתנו לבעל הנבגד, והפך אותן לצמד השנוא ברשת/צילום מסך, דיילי מייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully