וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: העניק לחברתו הבוגדנית מתנת יום הולדת שלא תשכח לעולם

22.7.2015 / 14:49

לאחר שגילה שחברתו בגדה בו, הבחור הכין לה הפתעה מיוחדת ליום הולדתה - וביקש ממנה לעצום עיניים בזמן שהוא מוביל אותה אליה. היא לא ציפתה שזה מה שהיא תראה כשתפקח את עיניה. תראו גם אתם

יוטיוב

נקמה היא מנה שמוטב להגישה קרה: גבר שגילה שחברתו בוגדת בו החליט להפתיע אותה במתנת יום הולדת שלא תשכח לעולם. בסרטון קצר שפורסם השבוע והפך לויראלי נראית החברה מובלת בעיניים עצומות לאורך הבית אל מה שנראה כמו חדר השינה של הזוג - שם היא פוקחת את עיניה בזמן שהחבר שר לה "יום הולדת שמח" ואז היא מוצאת להפתעתה את כל חפציה ארוזים על המיטה.

החברה נראית מחוייכת כשלפתע היא מעכלת את מה שעיניה רואות: "ארזת את החפצים שלי? למה?" היא שואלת אותו בתמיהה והוא עונה לה: "כי תפסתי אותך בוגדת בי". למתקשיי ההבנה נסביר: הבחור לא ארז מזוודות לנופש בחו"ל - הוא פשוט בחר בדרך מאוד מקורית ואכזרית להודיע לחברה שלו שהיא עפה מהבית.

הפתעת יום הולדת לחברה שבגדה. אתר רשמי
הפתעה: את עוזבת את הבית היום/אתר רשמי

הסרטון זכה לעשרות תגובות מפרגנות ברשת - אך קיבל גם כמה תגובות זועמות על ההחלטה של הבחור לחתוך את הסרטון בדיוק ברגע התגובה שלה. האמת שזה די מאכזב לא לראות את הסוף אחרי הכנה כה ארוכה. אנחנו רק יכולים לתאר שהיא בטח עפה מזה. זאת אומרת, עפה מזה החוצה.

עוד באותו נושא

צפו בתגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully