וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"פסטיבל היתוש" ברוסיה: נשים מתחרות מי תצליח להיעקץ יותר

19.7.2015 / 13:23

גם השנה "פסטיבל היתוש" ברוסיה יקיים תחרות עקיצות בה יתחרו נשים בלבוש מינמלי על מספר העקיצות הגבוה ביותר. הזוכה הקודמת הצליחה להגיע ליותר מ-100 עקיצות יתוש בפחות מ-20 דקות. יתושים, איטס פארטי טיים!

בסרטון: הצצה לפסטיבל היתוש שנערך בשנה שעברה.

אם אתם במקרה רגישים לעקיצות או שזה פשוט לא נשמע לכם הגיוני להיעקץ ע"י מאות יתושים רעבים בשביל איזו תחרות מטופשת - אולי כדאי שלא תקחו חלק ב"פסטיבל היתוש" השנתי של רוסיה. הפסטיבל ההזוי, שנערך זו השנה השלישית על גדות נהר בעיר ברזניקי שבהרי אורל, מוקדש כולו לחרקים מוצצי הדם - כששיא האירוע הוא כמובן תחרות "האישה הטעימה ביותר" - בה נשים מתחרות ביניהן מי תזכה להיעקץ יותר. העולם השתגע או שזה רק אנחנו?

במסגרת התחרות, על המשתתפות להישאר במכנסיים קצרים וגופייה במשך 20 דקות כדי לאפשר גישה נוחה ליתושים לבצע את זממם. זו השנה השנייה בעצם שהתחרות מתקיימת בפסטיבל - כשבשנה שעברה היא בוטלה עקב מזג אוויר קר שהקשה על הנשים להישאר בלבוש קצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלא יעקצו אתכם!/מערכת וואלה!, צילום מסך

נטליה פרמונובה, מארגנת הפסטיבל שהחל בסוף שבוע ויימשך עד מחר (שני), דיווחה שהמתחרות תיבדקנה ע"י רופא וצוות שופטים - שמלבד לדאוג לשלומן יקבעו מי הנעקצת הגדולה מכולן. בתחרות שהתקיימה לפני שנתיים, הזוכה נעקצה יותר מ-100 פעמים כשהפעם מקווה פרמונובה שהנשים יצליחו להתעלות על השיא ההוא, "יתושים עוקצים אנשים שאוכלים טוב - ולא כאלה ששותים ומעשנים", היא סיפרה ל-Metro, "אני מצפה להיענות של לפחות 3 אלף מבקרים".

בין ההפתעות הנוספות שמכין לנו הפסטיבל תמצאו תחרות תחפושות, תחרות לכידת יתושים ותחרות "רגלי יתוש" בה יתמודדו הנשים על תואר "האישה עם הרגליים הדקיקות ביותר" - ממש כמו אלו של יתוש. אנחנו בטח נפסיד בכולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully