וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר

גבר שגילה שחברתו בוגדת בו היה משוכנע שהוא הולך להיות גיבור – הוא החליט ללכת למקום בו היא ישנה עם גבר אחר, לתפוס אותה על חם, לצלם אותה בוגדת ולהשפיל אותה. זה לא בדיוק הלך כמו שהוא תכנן

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

אף אחד ממשתתפי הסרטון הוויראלי הזה לא זוהה בשמו, ולא ידוע היכן הוא צולם, אבל זה לא הפריע להם להפוך לגיבורים בעל כורחם. בסרטון נראה בחור מספר למצלמה כי הוא גילה שחברתו בוגדת בו ולכן הוא החליט לתפוס אותה על חם – עם מצלמה ביד. התגובה שהוא קיבל היא לא בדיוק זו שהוא בנה עליה - מסתבר שלחברה לא היה ממש אכפת ממנו ומהעובדה שנתפסה בוגדת.

בסרטון בן שתי הדקות ניתן לראות את הבחר הנבגד עולה במדרגות לדירתה של חברתו, שם הוא ידע שהיא נמצאת עם גבר זר במיטה. הוא אפילו הצהיר שהוא "הולך להרוס לה את החיים" על ידי תפיסה שלה בוגדת בו על חם. כשהוא פותח את הדלת לחדר השינה הוא אכן מגלה שם את חברתו שוכבת במיטה עם גבר זר. אולם מה שקרה מכאן והלאה היה לא ממש מה שתכנן החבר הנבגד.

מסתבר שהצילום במיטה לא ממש הזיז לחברה או לגבר שהיה איתה. הם לא זזים כשהם מגלים שמצלמים אותם ופשוט ממשיכים לשכב שם ולבהות בחבר הנבגד. הוא מצידו מתחיל להתלונן בפני חברתו על כך שאין לה שום כבוד כלפיו, על כך שהוא עובד שעות רבות בשבוע כדי לעזור לה ועוד שלל אמירות שאמורות לחולל אצלה תגובה כלשהי – אך ללא הצלחה. גם כשהוא פונה לגבר ושואל אותו אם לא אכפת לו שלאישה איתה הוא נמצא במיטה יש חבר - הוא נענה באדישות.

כל הסיטואציה נראית רגועה מאוד וגם הבחור הנבגד, למרות שהוא תוקף את חברתו באמירות קשות, עושה זאת בטון שנשמע די אדיש, מה שגרם לגולשים רבים שצפו בסרטון להטיל ספק באמינותו. למרות הספק, הסרטון הפך ללהיט ובשבוע שחלף מאז פורסם באתר World Star Hip Hop הוא צבר כבר מעל ל-4 מיליון וחצי צפיות.

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully