וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבה עירומה על אופנוע, עשתה סקס ברחוב ותקפה שוטרים - עד שנכלאה

2.1.2018 / 11:23

נטשה קלאוס בת ה-36 נשפטה ל-13 חודשי מאסר בפועל לאחר שהואשמה במספר תקריות שונות, ודי יוצאות דופן. בין היתר היא נתנה לגבר להחדיר לה אצבעות ברחוב, איימה להכות אישה שביקשה ממנה להפסיק וגרמה לשופט לקבוע: "את בבלגן"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

בסרטון – עוד רוכבת ערומה על אופנוע

"את בבלגן והחיים שלך בבלגן" - כך סיכם שופט באנגליה את דעתו על האישה שניצבה מולו, עליה גזר 13 חודשי מאסר בפועל על שורה של עבירות יוצאות דופן. נטשה קלאוס (כפי שתיווכחו בעצמכם מיד, אין כנראה שום קשר לסנטה) בת ה-36 נעצרה לאחר שביצעה מעשים מגונים "עבור תשלום כספי" ברחוב ואיימה להכות אישה שביקשה ממנה לחדול ממעשיה, וכן על כך שתקפה פיזית ומילולית שוטרים שהגיעו לעצור אותה על עבירה אחרת, כאשר הרביצה לאדם עיוור. בנוסף, במהלך המשפט הוזכרה גם תקרית בה רכבה על אופנוע כשהיא עירומה לחלוטין, אך על כך ציין השופט כי הוא אינו מתכוון להענישה.

האישה המתוסבכת הודתה באשמה בדיון בבית המשפט, אליו הגיעה באיחור של ארבע שעות. התובע בדיון, ג'ון אפטון, סיפר כי נתפסה באחד הרחובות בעיר ווקינג, כאשר "גבר חודר אליה באמצעות אצבעותיו". כשאמא לשני ילדים עברה במקום וביקשה ממנה להפסיק, היא איימה להכות אותה. לדבריו של השפוט, פיטר רוס, אין כל ספק שהאקט המיני בוצע בתמורה לכסף. השוטרים הגיעו לזירה סיפרו כי הייתה לבושה בג'ינס, אך התחתונים שלו היו בכלל בתיק שבידה.

עוד ב"אסור לפספס"

אנשים מאמינים שכדור הארץ חלול וחיים בתוכו הנאצים ובראשם היטלר
"כ#!ס של ברבי": אינסטגרם פסל פרסומות בוטות להחריד לניתוחים פלסטיים

רכבה עירומה על אופנוע. צילום מסך
תמונת המעצר של נטשה קלאוס/צילום מסך

התובע טען כי קלאוס נהגה לפתות גברים פגיעים כדי שתוכל לנצל אותם, ושהיא היכתה אחד מהם - בחור עיוור, לאחר ויכוח שפרץ ביניהם. כשנעצרה על התקיפה, היא ניסתה לפגוע גם בשוטרים וקראה קריאות גזעניות לעבר אחד מהם, שהיה שחום עור. להגנתה, ניסה להגיד עורך דינה, טימותי לית', שהיא מכורה לשאיפת גז בוטאן.

"כל תקיפה של אדם חסר ישע היא מעשה חמור ביותר", אמר השופט, "וכך גם תקיפה של שוטרים, להם יש חובה מוסרית להגן. שמעתי שהתייחסו גם לתקרית הרכיבה העירומה על האופנוע, אך לא על זה אנו מדברים היום". הוא פנה אליה ואמר לה: "החיים שלכם מבולגנים. החלטתי להגביל בעזרת ענישה את התנועה שלך ואת ההתנהגות שלך".

לפי הדיווח ב"דיילי מייל" קלאוס ספגה עונש של 13 חודשי מאסר: שלושה מהם על הכאת העיוור, שניים על תקיפת כל אחד מהשוטרים, עוד שניים על הקריאות הגזעניות, חודש נוסף על האקט המיני בפומבי וחודש על האיום על האישה שביקשה ממנה להפסיק. בנוסף, היא נענשה בעוד ארבעה חודשים על התנאים של עונש מאסר על תנאי שעמד כנגדה. מעבר לזמן שתבלה מאחורי סורגים, קלאוס גם הורחקה מחלקים רבים של העיר ווקינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully