וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הסיפור האמיתי על הגבר שהכריח את חברתו ללכת עירומה ברחוב

27.1.2016 / 9:42

תושב ניו יורק גילה שבת זוגו שלחה תמונות עירום שלה לגבר אחר. הוא החליט להעניש אותה ולאחר שהכה אותה כפה עליה ללכת עירומה ברחובות העיר תוך שהוא מקלל אותה אותה ומצלם את המעשה המשפיל. לבסוף הוא הסגיר את עצמו למשטרה - ולא שכח לתעד גם את זה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

מעריצים של הסדרה "משחקי הכס" ודאי זוכרים את מצעד הבושה שנערך לסרסיי לאניסטר בפרק האחרון של העונה. מתברר שהמעשה המזעזע לא שמור רק למשטרים חשוכים וסדרות בדיוניות אלא מתרחשים בעיר המודרנית בעולם בשנת 2016.

ג'ייסון מלו בן ה-24 גילה שחברתו בת ה-22 שלחה תמונות עירום שלה לבחור אחר. מלו הכה אותה, כפה עליה לצאת מהבית כשהיא עטופה במגבת בלבד ואז לצעוד עירומה לחלוטין ברחובות העיר. מלו, שקילל את האישה לאורך כל הדרך, טרח גם לתעד את המעשה המשפיל.

גבר הכריח את חברתו ללכת עירומה ברחוב. דיילי מייל, צילום מסך
לא הסצינה הזכורה ממשחקי הכס אלא 2016 בניו יורק/צילום מסך, דיילי מייל

"תורידי את המגבת ותשלמי את מחיר הבושה שאני חשתי. אמרתי לך שאני אוהב אותך ורוצה להקים איתך משפחה רק כדי לגלות שאת מדברת עם גברים אחרים". אמר והמשיך לקלל. "מאחר ואת זונה תעשי פוזה של זונה. זה מה שאת, זונה. באמת חשבת שאשאר איתך אחרי שגיליתי על תמונות העירום? כלבה מטומטמת".

עקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

הגולשים לא נשארו אדישים לתמונות הנוראיות והגיבו למעשים בחומרה. "אני לא יודע מה האישה הזאת עשתה וזה לא מעניין אותי. אף אחד לא צריך לחוות כזאת השפלה" כתב אחד הגולשים ואחר הוסיף "אולי זאת הסיבה בגללה היא מדברת עם גברים אחרים".

מספר ימים לאחר שהסרטון הועלה לרשת צץ אחד נוסף בכיכובו של מלו, שנראה כשהוא מסגיר את עצמו לרשויות החוק ולא שוכח לבקש טרמפ. הוא מטלפן למשטרה ומספר שהוא הגבר שהכריח את זוגתו לצעוד עירומה ברחוב. "אני נמצא בחנות בברונקס, תבואו לאסוף אותי. אשלח לכם את הכתובת בהודעת טקסט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ייסון מלו. דיילי מייל, צילום מסך
הסגיר את עצמו למשטרה ולא שכח לבקש טרמפ לתחנה. ג'ייסון מלו/צילום מסך, דיילי מייל

זוגתו של ג'ייסון החליטה לשבור שתיקה וסיפרה שלפני שהכריח אותה להסתובב עירומה ברחוב הוא חבט בה וחנק אותה לעיניי בתם בת החודשיים. "כל כך פחדתי ממנו. לא ידעתי מה לעשות, לא הצלחתי לחשוב כמו שצריך. הוא התחיל לאיים עלי ואמר שיחתוך לי את הפנים" סיפרה ל"דיילי מייל" הבריטי והוסיפה שמאז התקרית היא ספונה בביתה ומפחדת לצאת החוצה.

מלו, שנעצר ושוחרר, פרסם סרטונים נוספים בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שלו ובהם הכחיש את המיוחס לו. "אנשים יקרים, אני מתנצל. שמעתי מה היא אמרה וחשוב לי לומר שמדובר בשקרים. לא הרמתי עליה יד אף פעם והבלשים שתחנת המשטרה חושבים כמוני. הם ראו כמה היא מאושרת, זה אומר שאף פעם לא הרבצתי לה". כן, אבל להכריח אותה ללכת עירומה ברחוב זה בסדר.

עוד בנושא:
תיעוד מזעזע או זיוף? הבוס נזף בעובדת - היא קפצה מהחלון
תיעוד קשה: בגלל ריב עם החברה - כרת לעצמו את איבר המין ברחוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully