וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבתא שניצחה דוגמניות בנות 18 בתחרות היופי הנועזת

21.4.2018 / 0:41

ג'ינה סטיוארט, סבתא לתינוקת בת עשרה חודשים, העפילה לגמר תחרות היופי האוסטרלית של מגזין הגברים "מקסים" לצד בחורות שצעירות ממנה בכמה עשורים - וטוענת שחוץ מהגדלת חזה שעברה לפני עשור - הכול אצלה טבעי לגמרי. לא תאמינו מה גילה האמיתי

אתר רשמי

היפיפייה הבלונדינית שניצחה מאות נשים צעירות ממנה בדרך לגמר תחרות היופי "מיס מקסים 2018", הותירה אלפים מבולבלים בשל המראה הצעיר שלה. ג'ינה סטיוארט, שלפני עשרה חודשים הפכה להיות סבתא, צפויה להתמודד נגד 18 דוגמניות על תואר של מגזין הנשים מקסים - וטוענת שמלבד הגדלת חזה שעברה לפני עשור - הכול אצלה טבעי לגמרי. לפני שנספר לכם עליה בהרחבה, הגיע הזמן לחשוף את גילה. ניחוש אחרון בקהל?

עוד בנושא:

סטיוארט המהממת, שנראית כמו שאר יריבותיה המתמודדות בנות ה-18, היא למעשה בת 47. לסטיוארט האוסטרלית יש 4 ילדים, בני 27, 25, 23 ו-4, ונכדה בת עשרה חודשים. לסבתא הרווקה שמוכיחה שגיל הוא רק מספר' יש כמעט 60 אלף עוקבים באינסטגרם, שם היא משתפת אותם בסלפיז' ותמונות דוגמנות שלה.

כשנשאלה מה הסוד למראה הצעיר והיוצא דופן שלה, היא חשפה פרט מפתיע במיוחד: סטיוארט טוענת שמעולם לא עשתה בוטוקס או מילוי ושהמראה הצעיר שלה הוא טבעי לגמרי. "ההליך הקוסמטי היחידי שעברתי היה בחזה שלי לפני עשור", היא סיפרה לדיילי מייל אוסטרליה, "אני לא משתמשת בבוטוקס או במילוי. אני מאמינה בתהליך ההזדקנות. ברצינות, אין שום סוד. אני חושבת שכולם יפים ואני מנסה לעורר השראה לנשים אחרות. אני מנסה לעשות שינוי. החיים קצרים מדי כדי שנשפוט אחת את השנייה. אמצו את הגיל והגוף שלכן. זה מעולם לא הרג אף אחת".

בפרופיל התחרות, סטיוארט מעידה על עצמה שתכונותיה הטובות ביותר הן חוש הומור, האופי הדאגני והצחוק שלה. את ההשראה היא שואבת מאנשים שנלחמים על העקרונות שלהם, "אני אוהבת אנשים שעוברים זמנים קשים ועדיין מסוגלים להמשיך להיאבק על הרצונות שלהם ולהישאר אופטימיים". היא סיפרה גם שאילו היו נותנים לה את השליטה על העולם ליום אחד, היא הייתה "הופכת את השוקולד, חמאת הבוטנים והנוטלה למאכלים דיאטטיים בעלי אפס קלוריות".

סטיוארט מקווה לזכות בתחרות כדי לתרום את סכום הזכייה, 10 אלף דולר אוסטרלי, לסיוע לחברתה הטובה ביותר מזה 30 שנה שקיבלה שבץ. על הדרך היא מקווה גם להעלות מודעות לקורבנות שבץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully