וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבי האנושית שוב הפכה לבדיחה ברשת, והפעם לא בשל הגוף שלה

30.7.2018 / 8:57

ולריה לוקיאנובה, שהתפרסמה בשל מראה הברבי שלה, גרמה לעוקביה ללגלג עליה כשטענה: "אני מלמדת אנשים איך לצאת מהגוף הפיזי שלהם בזמן שהם ישנים ולבדוק אם אלוהים קיים". אחד הגולשים התבדח על חשבונה: "מה את מעשנת?"

אינסטגרם

ולריה לוקיאנובה נכנסה כבר מזמן לתודעה והפכה לאושיית אינסטגרם בשל מימדי הגוף הבלתי אנושיים שלה שזיכו אותה לכינוי "הברבי האנושית". לוקיאנובה ידועה כבחורה שלא מהססת להביע את דעתה בפומבי, וכעת היא מסעירה את עוקביה בכך שהיא טוענת שהיא מומחית גם בחוויות חוץ גופיות, כלומר בממד הלא פיזי של הקיום האנושי.

לוקיאנובה הסבירה: "אני מלמדת אנשים איך לצאת מהגוף הפיזי שלהם בזמן שהם ישנים, כאשר הרוח שלהם מטיילת בפלנטה אחרת ואנחנו לומדים לשלוט בה. בדרך הזו אנחנו יכולים לרפא את עצמו, ליצור קשר עם אנשים אחרים, מורים רוחניים ולבדוק אם אלוהים קיים".

עוד בנושא
הברבי האנושית נעזרה בשוגר דדי להגדלת חזה - וכמעט מתה
החזה העצום של הברבי האנושית עומד להתפוצץ וזה לא מזיז לה

valeria_lukyanova21

כמובן שלא כל עוקביה של לוקיאנובה, שידועה גם בשל הפה הגדול שלה, השתכנעו. אחד מהם התבדח על חשבונה וכתב: "מה היא מעשנת כשהיא מטיילת באסטרל? (המימד הלא פיזי של הייקום)".

עוד באותו נושא

תשפטו בעצמכם: הברבי האנושית מכחישה שעברה ניתוח פלסטי בישבנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ממשיכה למשוך אש. לוקיאנובה/מערכת וואלה, צילום מסך

לוקיאנובה, שנראית ממש כמו ברבי, טוענת שלמעט ניתוח חזה, כל המראה שלה הוא תוצאה של עבודה קשה והכל טבעי לחלוטין."זה תמיד היה חשוב בשבילי לא רק להיות בכושר, אלא גם לשמור על פרופורציות ומראה של דוגמנית. למעשה זו אמנות של ממש כשיש לך שרירים כמו שלי וגם רגליים רזות ויפות".

הפה שלה כבר סיבך אותה בעבר

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

והיא גם עושה מוזיקה

יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully