וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבי האנושית נעזרה בשוגר דדי להגדלת חזה - וכמעט מתה

23.11.2017 / 10:13

אמנדה אהולה עברה שלושה ניתוחי הגדלת חזה בעלות של 20 אלף דולר - כשהאחרון, אותו מימן השוגר דדי שלה (שלא פגש אותה מעולם), כמעט גרם למותה. שישה חודשים אחרי והיא כבר חולמת על הניתוח הבא

Barcoft TV

בגיל 16 הבינה אמנדה אהולה שהיא לא מרוצה ממי שהיא רואה במראה והחלה לתכנן את שלל הניתוחים הפלסטיים שתעבור בדרך להיראות כמו בובת ברבי, בה היא רואה כדבר הקרוב ביותר לשלמות. היום, כשהיא רק בת 21, היא כבר עברה שלוש הגדלות חזה, ניתוח אף, מילוי שפתיים ושלל זריקות בוטוקס שהעניקו לה את המראה הפלסטי שהיא כל כך אוהבת.

אמנדה, דוגמנית רשת מיובסקילה, פינלנד, הוציאה סכום של 20 אלף דולר על שלושה ניתוחי חזה, כדי לעבור ממידה B ל-30GG, עוד 5 אלף דולר על ניתוח אף ועוד כמה אלפי דולרים על מילוי שפתיים והזרקות בוטוקס. הניתוח האחרון שעברה מומן כולו בידי שוגר דדי שהכירה ברשת. היא סיפרה ל- Barcroft TV: "בניתוח הראשון שלי הגדלתי את החזה ל- 460ccs שזה די גדול לילדה בת 18. בניתוח השני הגדלתי ל-750ccs. גודל השתל השלישי הוא 1200cs ואני רוצה יותר מזה. לא משנה כמה גדול החזה שלי יהיה, הוא אף פעם לא יהיה מספיק גדול בשבילי. הרצון הכי גדול שלי הוא להיראות מפלסטיק, הכי פלסטיק שאני יכולה. ברבי היא הדמות הכי קרובה לשלמות ואני רוצה להיות הכי מושלמת שאני יכולה. כשאנשים קוראים לי מזויפת או ברבי, זה רק עושה אותי מאושרת יותר".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הטרנסג'נדרית ששילמה יותר ממיליון דולר כדי להפוך לבובת ברבי

לכתבה המלאה

לניתוחים הראשונים שעברה היא לא קיבלה סיוע כספי ממשפחתה. לדבריה, אמנדה עבדה שעות ארוכות ובמגוון עבודות, כולל ניקיון, כדי לשלם עבור הניתוחים ולהגשים את חלומה המפוקפק. היא אמרה: "כשהייתי מנקה בבית החולים, אסור היה לי להתאפר וזה פגע בי, אבל לפחות שמתי ריסים מלאכותיים. הייתי נלחמת מדי יום עם האנשים שם כי הם התלוננו שהשיער שלי גדול מדי ושאני שמה יותר מדי מייקאפ, כאילו אני יוצאת למסיבה". היא הוסיפה: "אני חושבת שתמיד ידעתי שכשאגדל אני אראה ככה. בגיל 16 כבר תכננתי איך זה הולך לקרות. היה לי חיזיון של עצמי ולא נראיתי כפי שרציתי להיראות אז התחלתי לשנות דברים".

בן זוגה, אלכסי, לא שמח לשמוע שהיא הולכת לעבור ניתוח שלישי ובטח שלא במימון של שוגר דדי שהכירה ברשת. היא הסבירה: "מצאתי את השוגר דדי שלי באינסטגרם. לא חיפשתי אחרי אחד כזה. הוא פנה אליי ושאל אם יש משהו שהייתי רוצה ואמרתי לו שהייתי רוצה חזה גדול יותר. מעולם לא פגשתי את השוגר דדי שלי. דיברתי איתו רק בטלפון. ברור שאם מישהו רוצה לשלם את החשבונות או על הניתוחים שלי ויודע שלא תהיה לו מערכת יחסית פיזית איתי, אז זה בסדר מבחינתי. החבר שלי לא אוהב אותו".

הניתוח שכמעט הרג אותה

הגדלת החזה האחרונה שעברה אמנדה גרמה לה לשבץ ולנפיחות במוח שהובילו אותה לטיפול נמרץ. ההורים המודאגים של אמנדה ישבו לצד מיטתה והתפללו שתשרוד. היא שחזרה: "בניתוח האחרון שלי כמעט מתתי. אני לא ממש זוכרת אבל יש לי פלאשבקים קצרים מהרגע שנכנסתי לחדר הניתוחים ואז אני זוכרת שהתעוררתי לחלום מוזר בו הייתי במיטת בית החולים ואז ראיתי את אמא שלי וחבר שלי. אמא שלי לא ידעה שעברתי את הניתוח. הם התחילו לבכות ואמא שלי סיפרה לי שמשהו קרה אחרי הניתוח. הם שאלו אותי 'האם את זוכרת אותנו? כי לא זכרת אותנו אתמול'". אמה, נינה, שחזרה גם היא את היום הנורא ההוא: "קיבלתי את שיחת הטלפון הגרועה השנייה שהורה יכול לקבל וזה שהילד שלך נמצא בטיפול נמרץ ועלול למות. במצב הגרוע ביותר היו מודיעים לי שהיא כבר מתה".

אם חשבתם שתוצאות הניתוח האחרון גרמו לאמנדה להבין שכדאי לה להפסיק עם הניתוחים, מתברר שאין לה שום תכניות כאלה. היא אמרה: "לא התחרטתי על מה שקרה כי קיבלתי החלטה וזו הייתה התוצאה שלה. אני מודה שהייתי הרוסה כי חשבתי שזה כנראה יהיה הניתוח האחרון שלי". חצי שנה חלפה מאז הניתוח ואמנדה כבר מעוניינת לעבור הרמת ישבן, בתנאי שתנותח תחת הרדמה מקומית. "האם אני מכורה לניתוחים? אולי בדרך מסוימת כן. אני רק יודעת שאני צריכה לעשות את כל מה שאני רוצה לעשות כי החיים קצרים ויכולים להסתיים בכל רגע".

אמנדה היא הכבשה השחורה במשפחה. היא מספרת ששאר משפחתה "נורמלית" ו"חיה בענווה". בניגוד אליה, המראה שלהם מעולם לא היווה דאגה עבורם. אמה הוסיפה: "מגיל צעיר ראו שאמנדה שונה. כשהייתה בת 4 הלכנו לחנות נעליים רק כדי למצוא נעליים עם עקבים בשבילה. אני לא הייתי רוצה שהיא תגיע לקיצוניות הזו, אבל היא טיפוס קיצוני. אצלה זה הכול או כלום. כהורים, ביקשנו ממנה ללכת לטיפול, אבל זו בסופו של דבר בחירה שלה". בן הזוג של אמנדה גם אינו מרוצה מהשינוי החיצוני. אמנדה אמרה: "הוא לא אוהב את זה והוא חושב שזה מוזר כי כשהכרנו הייתי הרבה יותר נורמלית". אלכסי הוסיף: "כשזה התחיל זה גרם להרבה בעיות ביחסים שלנו, אבל הן נפתרו והשלמתי עם המצב החדש. לא הייתה לי ברירה".

צפו בסיפור המלא שלה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully