וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשפטו בעצמכם: הברבי האנושית מכחישה שעברה ניתוח פלסטי בישבנה

24.5.2018 / 9:10

ולריה לוקיאנובה בת ה-32 מוכרת לעולם בזכות האובססיה שלה לבובה האייקונית, ורבים מתקשים להאמין שהישבן המושלם אותו היא מציגה ל-495 מיליון העוקבים שלה הוא טבעי. מה אתם אומרים?

valeria_lukyanova21

ולריה לוקיאנובה בת ה-32 מוכרת כמה מספר שנים לעולם כ"ברבי האנושית". לוקיאנובה אובססיבית לגבי בובת הפלסטיק האייקונית ולמעשה הקדישה את חייה לניסיון להיראות כמוה. המראה המיוחד שלה עזר לה לצבור כמות עצומה של 495 מיליון עוקבים באינסטגרם, ולאחרונה התעורר ויכוח בקהילה הסובבת את הברבי.

עוד בנושא

הבארבי האנושית מודה לראשונה: התמונות שלי לא אמיתיות
הבארבי האנושית חושפת גזרה מטרידה ועדיין טוענת שלא עברה ניתוחים
הסבת מקצוע: הבארבי האנושית הוציאה סינגל חדש
"חייזר גזעני מהחלל": הבארבי האנושית פותחת את הפה
"לא אהבתי את הגוף שלי יותר": הבארבי האנושית עברה מהפך
צרות בבית הבובות: הבארבי האנושית הותקפה ואושפזה

בתמונה שהעלתה בה היא נמצאת עם גבה למצלמה ולגופה רק זוג תחתוני חוטיני אדומים, חשפה לוקיאנובה את הישבן שלה ברשת החברתית, וכתבה: "נחישות תמיד משתלמת. התמדה, עבודה קשה, זו הדרך היחידה בה אנשים יכולים לצמוח". כמובן שזו לא הייתה הפעם הראשונה בה ישבנה של הברבי היה הכוכב הראשי של תמונה שהעלתה, אך הפעם היו לכך תוצאות.

הפוסט של לוקיאנובה הרים לא מעט גבות, בקרב אנשים שלא האמינו שהדוגמנית האוקראינית יכולה להיראות כך מבלי התערבות של הליך פלסטי כזה או אחר, אך היא התעקשה - הגדלתי את השדיים, אבל הישבן כולו טבעי. כמובן שלא כולם היו סקפטיים, ורבים שיבחו אותה על הדמיון הכמעט טבעי לחלוטין שלה לברבי. "יש לך גוף מהמם", כתב אחד הגולשים, "אני גם אוהב את השיער שלך".

תשפטו בעצמכם

הברבי האנושית ולריה לוקיאנובה. אתר רשמי
ולריה לוקיאנובה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully