וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבארבי האנושית מודה לראשונה: התמונות שלי לא אמיתיות

מאז שעלתה לכותרות בשל מידות הגוף הלא הגיוניות שלה, מודה הדוגמנית שזכתה לתואר "הבארבי האנושית" שהתמונות החדשות שלו עברו עריכה. מומחה: היא תוצאה של מניפולציות ממחושבות ושימוש מתוחכם באיפור

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון - הבארבי האנושית מגלה שהיא בכלל "חייזר גזעני מהחלל"

הדוגמנית האוקראינית הצעירה ולריה לוקיאנובה, שמידות הגוף הלא הגיוניות שלה זיכו אותה בשם "הבארבי האנושית" הודתה השבוע (שני) לראשונה שהיא זייפה לפחות חלק מהתמונות האחרונות אותן פרסמה ברשתות החברתיות. לדבריה התמונות עברו ריטוש (פוטושופ) בכדי "לתקן פגמים".

בראיון שהעניקה ל"קוסמופוליטן", לוקיאנובה הודתה שהתמונות שפרסמה בפייסבוק בשבוע שעבר, שזכו לתהודה גדולה ודיווחים בשלל כלי תקשורת בעולם, עברו שינויים בכדי "לתקן בהן כמה ליקויים". בתמונות נראית הדוגמנית במכנסי ג'ינס קצרים במיוחד וחולצה חושפנית, כשהיא מציגה גזרה רזה בצורה מדאיגה.

ולריה לוקיאנובה. פייסבוק, צילום מסך
זו אחת מהתמונות שעברו עריכה/צילום מסך, פייסבוק

למרות שבעבר הכחישה טענות שהשתמשה בתוכנות לעריכת תמונות בכדי לשנות את המראה שלה, נראה של"בארבי האנושית" כבר אין בעיה עם זה והכל נעשה במטרה לייצר לעצמה תדמית גופנית "אידיאלית". "התמונות עברו פוטושופ בכדי להשיג תמונה חלקה וצבעים נכונים. הן צולמו בגן בוטני באמצעות טלפון נייד ולכן הן לא באיכות גבוהה. הייתי צריכה לערוך אותן בכדי לתקן את הפגמים שהיו בהן", היא אמרה למגזין.

עוד באותו נושא

הבארבי האנושית חושפת גזרה מטרידה ועדיין טוענת שלא עברה ניתוחים

לכתבה המלאה
ולריה לוקיאנובה. פייסבוק, צילום מסך
האם מידות הגוף האלה אמיתיות או שמדובר בפוטושופ?/צילום מסך, פייסבוק

"כולם רוצים גזרה רזה. כולם עושים ניתוחים בחזה. כולם משפצים את הפנים שלהם אם הם לא מושלמים. כולם שואפים להגיע לשביל הזהב", היא אמרה בראיון שהעניקה בשנה שעברה למגזין GQ. העורך של המגזין, מייקל איבוב, העריך שצבע הבלונד "הבלתי אפשרי" של השיער שלה ו"מבנה הגוף הלא הגיוני" הם תוצאה של מניפולציות ממחושבות ושימוש מתוחכם באיפור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully