וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בבית הבובות: הבארבי האנושית הותקפה ואושפזה

ולריה לוקיאנובה, הדוגמנית האוקראינית שמכנה עצמה "הבארבי האנושית", הותקפה ליד ביתה על ידי גברים אלמונים. "אם שכנה שלי לא הייתה מגיעה, אני לא יודעת מה היו עושים לי"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

הדוגמנית האוקראינית ולריה לוקיאנובה, המוכרת יותר בתור "הבארבי האנושית", הותקפה השבוע בכניסה לביתה ונזקקה לטיפול ואשפוז של מספר ימים בבית החולים. בריאיון שנערך עמה טענה ולריה כי התקיפה הגיעה אחרי שנתיים רצופות של איומים על חייה וקמפיין שנאה שהיה מכוון כלפיה.

"חייזר גזעני מהחלל": צפו בבארבי האנושית פותחת את הפה

הברבי האנושית הותקפה על ידיד שני גברים. דילי מייל, צילום מסך
ולריה בבית החולים/צילום מסך, דילי מייל

"חזרתי הביתה מקניות והקשתי את הקוד בכניסה לבניין שלי, כששני גברים הגיחו מן האפלה. הם לא ניסו לשדוד אותי, וישר החלו להכות אותי בפנים, בראש ובלסת. אחד מהם התחיל לחנוק אותי, אבל למזלי, שכנה שלי יצאה מהבניין והם ברחו. אני לא רוצה לדעת מה היה קורה אם היא לא הייתה באה". ולריה פונתה לבית החולים, שם נחבשו פניה והיא העלתה לרשת תמונות של שפתיה הפצועות והנפוחות.

"אני מרגישה מעט יותר טוב, אבל הלסת שלי עדיין כואבת מאוד. רשמו לי משככי כאבים חזקים במיוחד, אבל אני עדיין מתעוררת באמצע הלילה כי הכאב בלתי נסבל.". לטענתה, היא מקבלת שיחות טלפון מטרידות ואיומים על חייה בשנתיים האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הברבי האנושית הותקפה על ידיד שני גברים. דילי מייל, צילום מסך
מקבלת איומים על חייה כבר שנתיים/צילום מסך, דילי מייל

בתקופה האחרונה מאסה לוקיאנובה במראה הבארבי שלה, וכעת יש לה יעד חדש שנלקח היישר מהמיתולוגיה היוונית: אמזונות. "אני רוצה את הגזרה המרהיבה שלהן. נמאס לי מהגוף שלי, אני צריכה לפתח קצת שרירים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"נמאס לי מהגוף שלי, אני צריכה לפתח קצת שרירים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי שלא תחשבו שמדובר בבחורה רדודה שמתעסקת במראה חיצוני בלבד, ולריה רוצה לפתח קריירה קולנועית ולשחק לצידו של השחקן הבריטי קאלום בלו. "הוא מדהים ושחקן אלוהי. אני מקווה שיום אחד החלום שלי יתגשם". האם קן האנושי הוא זה שהיכה אותה? נמשיך לעקוב.

עוד בנושא
"חייזר גזעני מהחלל": הבארבי האנושית פותחת את הפה
הבארבי האנושית בת ה-16: "הכל טבעי אצלי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully