וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה שהוציאה 2,000 דולר בחודש כדי להיות "ברבי אנושית"

3.3.2018 / 0:06

גבריאלה ג'יראקובה תמיד היתה ילדה יפה, אך היא הלכה עד הסוף עם החלום שלה, הוציאה הון על שלל ניתוחים, הוספת שיער וניפוח שפתיים, ולא מתכוונת לעצור בכך: "אני לא מאמינה במראה הטבעי"

TOP STAR 9.3.2017 živé Barbie / Gabriel Jiráčková - Lolo ta Bella

זוכרים את הלהיט ההיסטרי "Barbie Girl" של הלהקה הדנית אקווה אי שם בסוף שנות ה-90? ובכן, מסתבר שיש נשים שלקחו את המודל הזה צעד קדימה ומוכנות לעשות הכול כדי להיראות כמו ברבי אמיתית. אחת מהן היא גבריאלה ג'יראקובה, שהיתה כל כך נחושה להיות בובה אנושית, עד כדי כך שהיא הוציאה כמעט 2,000 דולר בכל חודש כדי להגשים את חלומה להיות הברבי האולטימטיבית.

עוד באסור לפספס

לא תאמינו איך נראית היום הברבי האנושית שהתמכרה למשקולות
הברבי שטוענת שהכל אצלה טבעי: "אנשים אומרים שאני מגעילה אותם"

צפו בסיפורה של הצעירה שלא מאמינה ב"מראה הטבעי"

גבריאלה ילידת פראג שבצ'כיה, החלה לשדרג את המראה הטבעי שלה עם תוספות שיער ורודות ובולטות, ריסים מאסיביים, מייק אפ תמידי וכבד ומילוי לשפתיים. הנערה, שברשותה לא פחות מ-300 בובות ברבי, ביצעה ניתוח ראשון בעלות של 5,700 דולרים, כדי להגדיל בצורה משמעותית את החזה שלה.

"קיבלתי את ההשראה שלי מברביות אנושיות אחרות וגם מבובות הברבי שלי. היו לי הרבה מאוד ברביות כילדה", סיפרה גבריאלה ל-Barcroft TV, והוסיפה: "כשראיתי ברביות אנושיות חשבתי שזה מתאים לי מאוד. אני לא מאמינה במראה הטבעי. אני חושבת שבקושי יש דברים טבעיים היום".

עוד באותו נושא

הברבי האנושית נעזרה בשוגר דדי להגדלת חזה - וכמעט מתה

לכתבה המלאה
גבריאלה ג'יראקובה. צילום מסך,
יפה או מוגזם? גבריאלה ג'יראקובה/צילום מסך

אבל אם חשבתם שבכך היא מתכוונת לעצור, אז ממש לא. ג'יראקובה מתכננת שינויים קוסמטיים נוספים כמו הזרקת שתלים לישבנה, הזזה של עצמות הצלעות ואפילו שתלים גדולים יותר לחזה שיעזרו לה להיות בובה אנושית של ממש.

אז גבריאלה חיה את החלום, אבל אמה, רומאנה ג'יראקובה, לא ממש מתלהבת מהאובססיה של בתה ואפילו די מודאגת. "אני דואגת לבריאות של גבריאלה, אבל מכבדת את הבחירה שלה. אני חושבת שהיא יפה באופן טבעי, מה שחשוב הוא שהיא תהיה שמחה ותגשים את החלום שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully