וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבי שטוענת שהכל אצלה טבעי: "אנשים אומרים שאני מגעילה אותם"

30.12.2015 / 9:32

אנדרסה דמיאני, ברזילאית בת 23, נראית בדיוק כמו בובת ברבי. היא טוענת שהכל טבעי, אולם אנשים לא מאמינים לה ולא מתביישים להגיד לה מה הם חושבים על המראה שלה

יוטיוב

ימים עוברים, עונות מתחלפות, מדינות קמות ורק הברביות האנושיות ממשיכות להתרבות בקצב מסחרר. אנדרסה דמיאני, צעירה בת 23 שמתגוררת בעיר בלומנאו בברזיל נראית בדיוק כמו הבובה המפורסמת: שיער בלונדיני, עיניים ענקיות, חזה גדול ומותניים צרים במיוחד. לטענת הצעירה, היא לא עברה אף הליך קוסמטי כדי לזכות במראה הנחשק.

בכל פעם שאנדרסה יוצאת לרחוב, המראה הלא שגרתי שלה גורר תגובות מעוברים ושבים. היא זכתה לא פעם לכינוי "אלזה" מאנשים להם היא מזכירה את הסרט "לשבור את הקרח", אבל לא תמיד הכל ורוד. "אנשים לא מאמינים כשאני מספרת שמעולם לא עשיתי ניתוח פלסטי", סיפרה הברבי בריאיון שנתנה ל"דיילי מייל" הבריטי. "הם חושבים שאני מרעיבה את עצמי ומכנים אותי שקרנית".

"בעבר היו מקרים בהם זרים ניגשו אלי ואמרו שאני מגעילה אותם, שהם מפחדים ממני ושהם מתחילים לברוח כשהם רואים אותי. חושבים שאני מטורפת כי אני אוהבת לטפח את עצמי, אבל לא צריך לפחד ממני. אני רוצה להראות לעולם שכל אחד ואחת יכולים להפוך לבובה אנושית, ואין צורך בשיער בלונדיני או גזרה חטובה. כל אחד צריך ליצור מראה משלו ולהיות שמח".

עיקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

אנדרסה, שעובדת כוטרינרית, טוענת שכדי לקבל את המראה היא משתמשת במעט איפור ותו לא. "נראיתי כמו בובה מאז ומתמיד. אני לא משתמשת בהרבה איפור ולא מתעמלת על בסיס קבוע. הספורט היחיד שאני עושה הוא טיול עם הכלבים שלי". למרות התגובות הרעות שהיא מקבלת, הודתה הבובה האנושית שאת תיבת הדואר שלה מציפות גם הודעות אהבה ותמיכה רבות ממעריצים שמגיעים מכל קצוות העולם.

עוד באותו נושא

הצעירה שטוענת שהפיכתה ל”בארבי אנושית” הצילה את חייה

לכתבה המלאה

התגובות למראה הלא שגרתי של אנדרסה החלו כבר בבית הספר, שם הוחרמה לעיתים קרובות כיוון שנראתה מוזרה בעיני חבריה לספסל הלימודים. "בגיל ההתבגרות הייתי ביישנית מאוד ולא היו לי חברים. אנשים רבים העירו לי לגבי המראה שלי, וזה גרם לי להיות חסרת ביטחון לחלוטין".

כשהגיעה לגיל 20 החליטה לאמץ את מה שהעניק לה הטבע. "הבנתי שזה הזמן להדגיש את המאפיינים הבובתיים שלי. התחלתי להרכיב עדשות מגע ולהתאפר בצורה שתעניק לעיניים שלי מראה של ברבי. קניתי בגדים חדשים וחמודים בצבעים האהובים עלי: ורוד, תכלת וסגול לילך. התהליך עזר לי להרגיש יפה יותר".

למקרה שתהיתם, מתברר שכל הברביות האנושיות בעולם מכירות אחת את השניה. "אני מכירה את ולריה לוקיאנובה ועוד כמה ברביות אנושיות. הן מאוד חברותיות ומתוקות", סיפרה הבובה הברזילאית. לו רק היינו יכולים להיות זבוב על הקיר במסיבות התה שהן עורכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully