וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא ל-4 הוציאה 245 אלף דולר על ניתוחים כדי להראות כמו בובת ברבי

21.11.2016 / 4:59

אחרי שלושה ניתוחי חזה - כשבאחרון הגיעה למידת חזייה 30H - אמנדה לאב כבר מתכננת ניתוח הגדלה נוסף כדי להגיע למראה הפלסטיק המושלם ולא נותנת לארבעת ילדיה לעצור אותה, למרות שהם סופגים הקנטות בבית הספר

Amanda lovelie

אמנדה לאב בת ה-39 גידלה משפחה לתפארת: בעלה השני, פול, תומך בה לאורך כל הדרך בעוד ארבעת ילדיה שאוהבים אותה מאוד - קצת פחות. הם היו מעדיפים שאמא שלהם תפסיק לנתח את עצמה כל שבוע, אבל נמצאים שם תמיד כדי להגן עליה. אמנדה הוציא סכום לא הגיוני של 245 אלף דולר על ניתוחים וטיפולים קוסמטיים שהעניקו לה את מראה הברבי המושלם. היא עשתה כבר שלושה ניתוחי הגדלת חזה ומתכננת אחד נוסף בו תגדיל את מידת החזייה שלה מ-30H ל-30MM. בנוסף היא עוברת טיפולי בוטוקס ומילוי, ומדי פעם ממלאה את השפתיים שלה בקולגן.

לאב, המתגוררת בקמברנלד, סקוטלנד, סיפרה שכבר כשהייתה בת 16 התעוררה בה התשוקה לשלמות, "רציתי להרים את זה, שהיו לי פנים מושלמות, עור חלק, שפתיים גדולות. מראה של בובה. בילדותי נהגתי לשחק עם בובות ברבי והייתי מתנהגת כמו ברבי. צפיתי במשמר המפרץ ופמלה אנדרסון הייתה האלילה שלי. אני רוצה להיראות כמוה".

0

ללאב יש 4 ילדים, טגן בת ה-18 מבעלה הראשונה ולוגן בת ה-14, קרוז בן ה-7 וקאש בן השנה מבעלה השני - מפעיל המנוף פול סוויני. בתה הבכורה לא מפרגנת לה במיוחד, "אני לא חושבת שאמא צריכה לעשות עוד ניתוחים. היא הייתה יפה בעבר ובכל פעם שהיא עושה עוד שינוי, אני מתבאסת מזה". אל תטעו, לאמא ברבי יש מערכת יחסים מאוד צמודה עם הבנות שלה. הן מבלות המון ביחד ותמיד מתבלבלים וחושבים שהיא אחותן הגדולה, "אנשים חושבים שאנחנו אחיות כל הזמן", מספרת הבת הבכורה, "בבית ספר אנשים היו אומרים לי שהיא נראית כמו אחותי. לפעמים אנשים היו חושבים שאנחנו באותו הגיל". לאב, כאמא מסורה, לא מבלה עד השעות הקטנות של הלילה ומנצלת כל רגע פנוי לטיפול בילדים, "אם הילדים שלי מאושרים - אני מאושרת. הם זה כל מה שחשוב לי".

בזמן שהיא לא דואגת לילדים, היא מטפחת את עצמה כששגרת הטיפולים השבועית שלה לוקחת ממנה זמן לא מבוטל, "אני עושה פן פעם בשבוע, שורשים כל שלושה שבועות וציפורניים כל שבועיים. אני עושה גם טיפול פנים גל שבועיים וריסים וגבות כל הזמן. אני לא מתאפרת במהלך היום כי עשיתי איפור קבוע. אני לא אוהב להתאפר". עוד לפני שהחליטה לצאת למירוץ הפלסטי הזה, לאב שימשה כדוגמנית פנים ועזבה את סקוטלנד בגיל 16 כדי לפתח קריירה בדוגמנות. כבר אז לא הרגישה בנוח עם המראה שלה, "לא היו לי ציצים בכלל. הייתי במידה אפס. לכל החברות שלי מלוס אנג'לס היו ציצים גדולים וכל כך קינאתי בהן. בן הזוג שלי בזמנו לא רצה שאעשה הגדלת חזה כי הוא אהב את המראה הטבעי שלי".

עוד באותו נושא

איך נראית בארבי אנושית אחרי שמורידים ממנה את האיפור והשיזוף?

לכתבה המלאה

אחרי שבתה הבכורה נולדה, אמנדה חזרה הביתה כדי להציג את התוספת החדשה למשפחה להוריה ואחיה. כשהגיעה הביתה נאלצה להתאשפז בבית חולים, "הייתי כל כך רזה שזה עשה אותי חולה". מערכת היחסים שלה עם בעלה הראשון החלו להתדרדר כשחזרה לסקוטלנד ואחרי מחשבות רבות, החליט שלמען הבריאות והאושר שלה - היא תישאר לצד משפחתה בסקוטלנד. כשחזרה לעמוד על הרגליים, אמנדה החלה לעבוד בקנטינה של אמא שלה, שם הכירה את פול שהיה לקוח קבוע של המקום. "כשהכרתי לראשונה את אמנדה, זה היה לפני הניתוחים שעברה", סיפר פול, "היה לה שיער בלונדיני, עיניים יפות וחיוך מקסים. תמיד חשבתי שאמנדה יפה ואהבתי אותה לפני הניתוחים". השניים החלו לצאת ואחרי שלושה חודשים של זוגיות, אמנדה חשפה בפני פול את תכנית הגדלת החזה שלה - רק שהוא בניגוד לקודם שלה תמך ברעיון. "הוא תמך בהחלטה שלי. היו לו פוסטרים של דוגמניות מהממות על הקיר, אז זה היה די ברור שהוא בעניין".

ההורים של אמנדה גם תמכו בהחלטה שלה, ויחד עם פול שממן את ניתוח הגדלת החזה הראשון שלה - היא הגדילה ל-30C. "אחרי הניתוח התעוררתי ובכיתי כי הן היו כל כך קטנות. חשבתי שהן יהיו גדולות יותר וכל כך התאכזבתי. רציתי חזה עגול וגדול וזה לא היה מספיק". היא הבטיחה לעצמה הגדלה נוספת בעתיד אך זו נדחתה לאחר מות אמה ואחיה. רק אחרי לידתו של קרוז ב-2008, אמנדה עשתה ניתוח חזה נוסף והגדילה ל-30DD. בשנה שעברה, לאחר לידת בנה השני, קאש, עשתה זאת בפעם השלישית והגדילה ל-30H. כמובן שהיא לא מתכוונת להסתפק בזה ומנסה כעת לגייס מספיק כסף עבור ניתוח נוסף.

לאב פתחה עמוד אינסטגרם וצברה אלפי עוקבים שאוהבים לראות אותה מדגמנת למצלמה, "בהתחלה פרסמתי תמונות שלי בשמלות נחמדות. קיבלתי יותר ויותר לייקים ועכשיו אני מקבלת מכתבי מעריצים ועוקבים מכל העולם. זה מטורף". עם הזמן החלה לפרסם שם תמונה שלה בבגדים נועזים יותר - כולל בהלבשה תחתונה - כשבעלה פול לקח על עצמו את תפקיד הצלם. התמונות הפרובוקטיביות מפריעות לבתה לוגן, שמקבלת הקנטות מצד תלמידים בבית הספר, "הרבה בנים אומרים עליה דברים ממש לא נחמדים. אומרים שהיא חושפת את החזה שלה ושהיא עושה פורנו - וזה ממש לא נכון. לפעמים אני מגנה עליה. זה קשה לשמוע דברים כאלה על אמא שלי". על אף שבנותיה נאלצות לשלם את מחיר ההצלחה של אמן, לאב טוענת שאין בכוונתה לעצור: "אני לא חושבת שאי פעם אפסיק לנתח את עצמי. המטרה שלי היא להיות פלסטיק. אני רוצה להסיר כמה מהצלעות שלי כדי שיהיו לי מותניים צרות. אני לא הולכת להזדקן בחן. אמשיך לעשות את זה גם כשאהיה בת 70".

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully