וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמות יא חתיכת מטומטם": ילד חסם אוטובוס הסעות, הנהג תועד מקלל

23.11.2018 / 18:33

ויכוח שהתעורר באוטובוס שהחזיר ילדים מבית הספר במועצה האזורית מרחבים הידרדר לפסים מכוערים. הנהג הושעה מעבודתו בעקבות התקרית. המועצה: "לא נסבול התנהגות לא ראויה כלפי התלמידים". חברת ההיסעים: "הילדים העליבו את הנהג, אך ההתנהגות לא מקובלת עלינו"

אתר רשמי

נהג אוטובוס הסעות במועצה האזורית מרחבים תועד ביום ראשון השבוע כשהוא מקלל נמרצות בבוטות נער ומסרב להעלותו להסעה. כפי הנראה, הנהג הגיע לאסוף את הילדים מבית הספר עם סיום יום הלימודים. כאשר היו הילדים על האוטובוס, פרץ ויכוח בין קבוצת ילדים לבין הנהג, שהודיע כי אין בכוונתו להיכנס לשכונה במושב בו הם גרים. בעקבות הדברים, התבקש אחד הילדים לרדת מהאוטובוס - ועל כן הוא נעמד לפני האוטובוס וחסם את דרכו. בשלב זה תועד הנהג מדבר אליו בבוטות בפני כל יושבי האוטובוס, המלא בנערים ובנערות.

בעקבות התיעוד, מועצת מרחבים זימנה את חברת ההסעות לשימוע, בו הוחלט כי הנהג לא ישוב לעבוד במועצה האזורית. "נבהיר כי אנו רואים התנהגות זו בחומרה רבה וכי הנהלים חודדו. לא נסבול שום התנהגות לא ראויה כלפי התלמידים וננהג באפס סבלנות כלפי כל מי שיחרוג מכך, כפי שפעלנו במקרה הזה", נמסר מהמועצה.

עוד בוואלה! NEWS:
שיקם את ההרתעה - מול הממשלה: פעולת הקומנדו הפוליטי של נתניהו
אדלשטיין הגיע לכנס ברומא, שר החוץ האיראני נטש את המלון
"החשש: המטרה הבאה - פגיעה במפקד כלא": ארגון הפשע "פספס במילימטר"

רכב הסעות מקלל תלמיד, המועצה האזורית מרחבים. צילום מסך
רכב הסעות מקלל תלמיד, המועצה האזורית מרחבים/צילום מסך

בחברת ההסעות "מובילי צפון" טענו כי הילדים העליבו את הנהג עוד לפני האירוע וכי אחד מהם אף ירק לעברו, אך הדגישו: "למרות זאת איננו מצדיקים את התנהגותו של הנהג שלא מקובלת עלינו בשום צורה ואופן". עוד אמרו בחברה כי הנהג עובד בה 20 שנים, וכי מעולם לא התקבלו תלונות לגביו. "הוא היה בסערת רגשות עקב מצב בריאותי של אחד מבני המשפחה. הנהג התנצל ואמר שטעה", נמסר, "ערכנו לו שימוע באופן מידי ואף שלחנו מכתב התנצלות למועצת מרחבים, ולאחר השימוע הוחלט להשעותו לחודש מעבדותו".

יו"ר ארגון נהגי האוטובוסים, ישראל גנון, אמר בעקבות הסרטון כי "נהגי התלמידים בחברות ההיסעים הם מהטובים והמקצועיים ביותר ומתמודדים מדי יום בהרבה מחדלים של משרד התחבורה, משרד החינוך ורשויות מוניציפליות שאינן משקיעות בהדרכות מקצועיות והשתלמויות בנושא הסעות תלמידים כפי שנהוג בחברות התחבורה הציבורית". הוא הוסיף: "אין ספק כי אם נהגים אלה היו מקבלים את הידע והכלים המקצועיים ברמה חודשית במשך שנים, לא היינו רואים תופעה מכוערת ומזעזעת שכזאת. אני מבקש משר החינוך נפתלי בנט להתערב מיידית בכל נושא ההשתלמויות הבטיחות והאיכות והאכיפה עליהם הוא גם אמון. תלמידי ישראל זכאים גם הם לתחבורה הבטוחה, האיכותית והמקצועית ביותר שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully