וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא אורתופד חשוד שאנס מטופלת במרפאה בדרום בתל אביב

23.11.2018 / 11:30

המשטרה עצרה גבר בן 50 בחשד שאנס נתינה זרה במרפאה לטיפול בעובדים זרים בעיר. הרופא מכחיש את המעשים ומעצרו הוארך בשלושה ימים

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
הרופא מכחיש את המעשים, מעצרו הוארך/ראובן קסטרו

המשטרה עצרה הבוקר (שישי) רופא בן 50 בחשד לביצוע מעשה אונס במטופלת במרפאה בתל אביב. מדובר באורתופד שעבד במרפאה לטיפול בעובדים זרים בדרום העיר.

הוא נעצר בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות חשד שאנס נתינה זרה שטענה כי נגע במהלך בדיקה באיבר מינה. הרופא מכחיש את המעשים ובית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בשלושה ימים.

שלום, עו"ד דן באומן שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הרופא אמר כי "מדובר ברופא שמעולם לא היו כלפיו תלונות. הוא מכחיש את כל החשדות. משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ומסר גרסה מפורטת. אנו מצפים שהמשטרה תחקור בהקדם את גרסתו". הרופא הגיש ערעור על העמצר לבית המשפט המחוזי ודיון בנושא יתקיים ב-14 בצהריים.

עוד בוואלה! NEWS:
"החשש: המטרה הבאה - פגיעה במפקד כלא": ארגון הפשע "פספס במילימטר"
רמטכ"ל צנחן, שריונאי סגן: הקרבות והמניעים שמאחורי סבבי המינויים
צה"ל איחל יום עצמאות שמח ללבנון: "שתשתחררו מאיראן וחיזבאללה"

אילוסטרציה גבר אזוק. ShutterStock
החשוד נכלא בתום חקירתו/ShutterStock

בחודש שעבר נקבע בבית המשפט המחוזי בירושלים כי פיזיותרפיסט תושב העיר שהואשם במעשה מגונה במטפלת לפני כשלוש שנים וחצי יורשה להמשיך בעבודתו. זאת, עקב התרשלות של משרד הבריאות והפרקליטות. במאי 2016 הוגש נגד הפיזיותרפיסט כתב אישום, שלפיו בעוד המתלוננת שכבה על מיטת הטיפולים, הוא הרים לה את החצאית ולחץ על איבר מינה. כמו כן, הוא נאשם כי נגע לה בחזה בעודו משמיע גניחות.

עם זאת, כמעט שנתיים לאחר פתיחת החקירה וכשנה לאחר הגשת כתב האישום נגדו, פנתה התובעת הראשית של משרד הבריאות לוועדת המשמעת בבקשה לבטל זמנית את רישיונו עד לסיום ההליכים נגדו. בינואר האחרון החליטה הוועדה להיעתר לפנייה וציינה כי "המעשים כפי שעולים מכתב האישום, הינם חמורים ביותר, במהותם ובנסיבות בהם נעברו". עוד נכתב בהחלטת הוועדה כי הקלון שבמעשה ''מחייב את שלילה זמנית של תעודת הנאשם על מנת להגן על הציבור מפניו".

בעקבות ההחלטה ערער הפיזיותרפיסט וטען כי לאור הזמן הרב שחלף מאז שנודע על החשדות, וכן כי בתקופה זו טיפל באלפי מטופלים, אין סיבה להשעותו. משרד הבריאות טען כי הזמן שעבר אינו מפחית את החשש מפני הנאשם. השופט קיבל את הערעור וציין כי ניתן ללמוד שלכאורה היה '''קצר בתקשורת'' בין הגורמים במשרד הבריאות לבין הגורמים בפרקליטות. מסיבה זו הפנייה לוועדה נעשתה כשנה וחצי לאחר שהוגש נגד המערער כתב אישום. עוד הוסיף השופט בהחלטתו כי ''המצב הוא שהוועדה התבקשה לשלול זמנית את התעודה של המערער למעלה משנתיים וחצי לאחר ביצוע העבירה, תחילת חקירת המשטרה וחשיפת הפרשה בציבור, כאשר במשך כל הזמן הזה המערער המשיך לעסוק במקצועו''. לבסוף קבע כי ''עובדה זו אינה מתיישבת עם הדחיפות והחיוניות שבהתליית התעודה של המערער כבר עתה''.

בחודש מאי הוגש כתב אישום נגד מאיר למפיט, רופא ילדים בן 66 מאזור תל אביב, בגין עבירות של מעשה סדום בקטין מתחת לגיל 16 בהסכמה וצריכת שירותי זנות של קטין. על פי כתב האישום, למפיט ביצע מעשה סדום עם נער שטרם מלאו לו 16 שנים בהסכמתו וכן מעשה סדום עם נער אחר, בן 15, שתמורתו שולמו לו 500 שקלים. המעשים בוצעו לכאורה בשלוש הזדמנויות בין ספטמבר 2016 לספטמבר 2017. הפרקליטות ביקשה להמשיך את התנאים המגבילים שנקבעו ללמפיט עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לאסור עליו לעסוק ברפואת ילדים ולהשתמש באינטרנט.

(עדכון ראשון 10:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully