וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא ילדים מתל אביב נאשם במעשי סדום בקטינים וצריכת זנות

מכתב האישום עולה כי ד"ר מאיר למפיט ביצע מעשה סדום בקטינים שטרם מלאו להם 16 שנים בשלוש הזדמנויות, ואף שילם עבור אחד מהם 500 שקלים. הפרקליטות ביקשה לאסור עליו לעסוק ברפואת ילדים ולהשתמש באינטרנט

רופא. ShutterStock
רופא/ShutterStock

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (שלישי) כתב אישום לבית משפט השלום לתל אביב נגד ד"ר מאיר למפיט, רופא ילדים בן 66 בתל אביב, בגין עבירות של מעשה סדום בקטין מתחת לגיל 16 בהסכמה וצריכת שירותי זנות של קטין. על פי כתב האישום, למפיט הכיר את הקטינים דרך האינטרנט באמצעות האפליקציות kik ו"וואטסאפ".

המעשים המיוחסים ללמפיט התגלו בעקבות פעילותו של אבי דוביצקי, ישראלי השוהה בחו"ל ופועל על דעת עצמו לאיתור פדופילים באינטרנט. דוביצקי קיים עם המשיב התכתבות בעלת אופי מיני באינטרנט כשהוא מתחזה לקטין בן 15. במועד המפגש שנקבע ביניהם הנאשם נעצר ובחיפוש ברכבו אותרו מכשירי טלפון סלולרי המכילים תכתובות שלו עם קטינים, שהובילו לחשיפת האירועים.

על פי כתב האישום, למפיט ביצע מעשה סדום עם נער שטרם מלאו לו 16 שנים בהסכמתו וכן מעשה סדום עם נער אחר, בן 15, שתמורתו שולמו לו 500 שקלים. המעשים בוצעו לכאורה בשלוש הזדמנויות בין ספטמבר 2016 לספטמבר 2017. הפרקליטות ביקשה להמשיך את התנאים המגבילים שנקבעו ללמפיט עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לאסור עליו לעסוק ברפואת ילדים ולהשתמש באינטרנט.

עוד בוואלה! NEWS:
להיות דונלד טראמפ: הקרב על מוח הקובע היחיד של הסכם הגרעין
קלסרים, הפחדות ומצגת שקופיות: כך נתניהו ניצח שוב את התקשורת
חג הפועלים: בני הנוער הם האוכלוסייה המנוצלת ביותר בשוק העבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully