וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 33 נעצר בחשד לרצח אחותו בנגב; אחיהם הורשעו ברצח אחות נוספת

22.11.2018 / 8:09

החשוד, גבר תושב המועצה המקומית תל שבע שבנגב, אותר תוך הפעלת כוח משטרתי רב ונעצר זמן קצר לאחר הערכת מצב שקיימה המשטרה. זאת, לאחר שתושבת המועצה, בת 46, נורתה אתמול ונהרגה

הזירה בתל שבע - צעיר בן 25 נורה למוות בקטטה שפרצה ביישוב. שי מכלוף
תל שבע (צילום ארכיון: שי מכלוף)/שי מכלוף

תושב תל שבע, בן 33, נעצר בחשד למעורבות ברצח תושבת המקום - כך הודיעה הבוקר (חמישי) משטרת ישראל. האשה, בת 46, נורתה אתמול, ומותה נקבע במרפאה מקומית. זמן קצר לאחר שקיימו במשטרה הערכת מצב, אותר החשוד - אחיה של הנרצחת - תוך הפעלת כוח משטרתי רב. גורמים המעורים בחקירה סיפרו כי שני אחיה של האישה מרצים כיום מאסר על רצח אחותם.

אחד מהתושבים במועצה המקומית סיפר כי "ככל הנראה מדובר ברצח על כבוד המשפחה, לא שמענו על קטטה". זאת לאחר שעלו דיווחים כי היא נורתה מכדור תועה במהלך קטטה.

עוד בוואלה! NEWS:
סטירה צורבת לארדן: הפוליגרף שמאיים על המועמד של השר למפכ"לות
במכללות חוזרים ללימודים: שביתת הסגל האקדמי הסתיימה
איראן: בסיסי ארה"ב ונושאות המטוסים שלה בטווח הטילים שלנו

עליזה שפק יצחק שפק נתניה רצח. עיבוד תמונה
עליזה שפק (מימין), ובעלה יצחק שפק, הנאשם שרצח אותה/עיבוד תמונה

בסוף השבוע האחרון הוגש כתב אישום נגד יצחק שפק, תושב נתניה בן 54, בגין רצח אשתו עליזה, בת 53, בחודש שעבר בדירתה בעיר. לפי כתב האישום, שהוגש בבית המשפט המחוזי מרכז, במהלך נישואיהם התגלו בין בני הזוג קשיים, לרבות אלימות של יצחק כלפי אשתו.

בשנתיים האחרונות הביעה עליזה את רצונה להתגרש, למרות התנגדותו. במאי עזבה המנוחה את הבית. כמה שבועות לאחר מכן חתמו בני הזוג על הסכם גירושין ונקבע מועד לדיון בבית הדין הרבני לצורך מתן גט. בחודש שעבר הגיע הנאשם לדירתה, מצויד בסכין בשר חדה, ודקר אותה בעוצמה 15 פעמים בפלג גופה העליון על מנת לגרום למותה. כתוצאה מהדקירות נגרמו למנוחה חבלות שהביאו למותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully