וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של המקורבת ללבייב: "התעללו בה"; המשטרה: אין קשר לחקירה

מזל הדדי, מנהלת החשבונות שנחקרה במסגרת פרשת הברחת היהלומים, הובאה למנוחות לאחר שנפלה אל מותה מבניין ברמת גן. בעלה אמר כי "יש עננה שחורה מעל להב 433". המשטרה הכחישה את האשמות משפחתה: "כל ניסיון לקשור בין המקרה לניהול החקירה מצביע על אי הכרת העובדות"

צילום: "כאן", עריכה: איתי עמרם

מזל הדדי, מנהלת החשבונות בחברת LLD שנפלה אל מותה מבניין סמוך לבורסת היהלומים ברמת גן, הובאה הערב (רביעי) למנוחות בחולון בהשתתפות מאות בני אדם. הדדי, תושבת ראשון לציון ואם לשלושה בת 42, מצאה את מותה אתמול בקפיצה מהבניין אחרי שנחקרה באזהרה במסגרת חקירת החברה של איש העסקים לב לבייב.

קובי, בעלה של הדדי שהכיר אותה כל חייה, אמר: "היא מלאך. לעולם לא הייתה עוזבת אותי ואת הילדים לבד. אנחנו היינו החיים שלה". הוא טען כי "יש עננה שחורה מעל להב 433. הם התעללו בה. התחננתי אליהם: 'תעזבו אותה, היא חלשה'. לא היה אכפת לו, הוא צרח עליה. היא חלשה. אין סיכוי שהיא יודעת משהו. גם שם לידי הוא הפחיד אותה ואמר 'את לא מספרת כלום, תיזהרי'. כשהיא יצאה היא אמרה לי: 'קובי, מה הם עשו לי'?".

עוד בוואלה! NEWS:
השכפ"ץ של הנסיך: טראמפ שם אפוד על יורש העצר מול הזעם העולמי
אלימות מינית ומכות חשמל: המחיר שפעילות זכויות נשים משלמות בסעודיה
"משחק האומץ" של רוי נגמר באסון: "טלטלה גדולה לבית הספר"

הלווית המקורבת ללבייב, בית עלמין, חולון 21 בנובמר 2018. מערכת וואלה! NEWS
ההלוויה, הערב/מערכת וואלה! NEWS

עוד אמר כי "הם לקחו לי את האישה. מה יש לי בלעדייך, 25 שנה. האמת רחוקה ממה שהמשטרה מספרת", אמר הבעל, שסיפר כי היה בחקירת משטרה, ולטענתו נאמרו לו דברים אחרים ממה שטענו השוטרים היום. "היא הייתה מלאך, אין סיכוי". אמה של הדדי ספדה לה בהלוויה: "את אישה בריאה, מה עשו לך? רצחו אותך".

בעקבות הטענות המשטרה הודיעה כי "כל ניסיון מצד גורמים בעלי עניין לקשור בין המקרה הטראגי לניהולה המקצועי של החקירה, מצביע על אי הכרת העובדות לאשורן ויש בו כדי להטעות את הציבור". המשטרה הצרה על "תוצאותיו הטראגיות" של האירוע והוסיפו כי "מטעמי צנעת הפרט ובשל העובדה שהחקירה לקביעת סיבת מותה של המנוחה נמצאת בעיצומה, כפי שמתבצע בכל מקרה מוות דומה, אין בכוונתנו להתייחס לאירוע".

עוד נמסר כי "משטרת ישראל פועלת כל העת ברגישות הנדרשת, תוך הקפדה יתרה על שמירת כבודם וזכויותיהם של חשודים ונחקרים, ולצד זה פועלת באופן מקצועי כל העת בנקיטת פעולות חקירה מגוונות שתכליתן - הבאת מבצעי עבירה לדין וחקר האמת".

עוד באותו נושא

המוות הטרגי של המקורבת ללבייב: "זו לא התאבדות, זה רצח"

לכתבה המלאה

קרוביה: "זו לא התאבדות - זה רצח"

הפרשה עוסקת בחשד להברחה של יהלומים בסכום של יותר מ-300 מיליון שקלים. מנהלת החשבונות נחקרה במסגרת פרשת היהלומים במשך שעתיים בלבד ונחשבה לעובדת זוטרה. לדברי מקורבים, לאחרונה לא חשה בטוב וסיבת ההתאבדות אינה ידועה להם. "אנחנו המומים מהמעשה", אמרו.

קרובי משפחה טענו היום כי "לא מדובר בהתאבדות - אלא ברצח". בחברה, שבבעלותו של איש העסקים, דרשו להקים ועדת בדיקה עצמאית של הפרקליטות שתחקור את התאבדות העובדת. עם זאת, במשטרת תל אביב אומרים כי חקירת האירוע מעלה כי האישה נפלה אל מותה בלי שגורם זר היה בזירה או היה מעורב באופן ישיר בנפילתה. החוקרים גבו עדויות וכן עברו על צילומי מצלמות אבטחה באזור.

עובדת בחברת לבייב קפצה אל מותה בבורסה ליהלומים ברמת גן 20 בנובמבר 2018. פיקוד מרכז, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע בבורסה ליהלומים אתמול/מערכת וואלה! NEWS, פיקוד מרכז

רבקה, שכנתה של מנהלת החשבונות, מספרת כי מדובר ב"אישה חמודה מאוד, נעימת הליכות, תמיד אומרת מה שלומכם, לא ראו שיש מצוקה והיא מקסימה מאוד", תיארה. היא הוסיפה כי הופתעה מאוד מהמעשה. "היא אשת משפחה, אמא לשלושה בנים למופת כולם מנומסים, בעלה שקט ונעים הליכות. אני בהלם מוחלט, לא שייכנו לחלוטין. ירדנו למטה ראינו פה אוהל, יש פה שכנה חולה חשבנו שזו היא".

מחברת LLD שבבעלותו של לבייב נמסר לאחר המקרה כי "קיבלנו בזעזוע ובצער עמוק את ההודעה על אובדנה הקשה של עובדת החברה. אנו ננקוט בכל הצעדים העומדים לרשותינו על מנת לסייע לחקר מותה ועל מנת לשים קץ לתופעות קשות של רמיסת זכויות נחקרים וגרימת נזקים בלתי הפיכים מתוך רצון לייצר כותרות תקשורתיות".

(עדכון ראשון: 18:47)

מנהלת החשבונות, מזל הדדי המקורבת ללב לבייב שנפלה אל מותה. מערכת וואלה! NEWS
מזל הדדי, שנפלה למותה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully