וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק האומץ" של רוי נגמר באסון: "טלטלה גדולה לבית הספר"

21.11.2018 / 11:57

בבית הספר שבו למד רוי מעוז בן ה-11 שנפל אל מותו מהקומה ה-12 של בניין ביתו מתקשים התלמידים והמורים לחזור לשגרה ואף הקימו פינת זיכרון לזכרו. "זו טלטלה גדולה מאוד לכיתה ולקהילה כולה", סיפרה המפקחת מבית ספרו. סבו: "היה נכד טוב ושובב"

ערן גילווארג

אבל כבד נפל בקריית ים לקראת הלווייתו של רוי מעוז בן ה-11, שנהרג לאחר שנפל מהקומה ה-12 בבניין מגורים בעיר. בבית ספרו הוקמה פינת זיכרון מיוחדת, בעוד שמשפחתו וקרוביו נערכו הבוקר (רביעי) להלוויה שהתקיימה בבית העלמין בקריית ים. "זה אירוע טראגי מאוד", סיפרה שולמית מנור, מפקחת בית הספר בו למד רוי. "זו טלטלה גדולה מאוד, לבית הספר, לכיתה, לשכבה ולקהילה כולה".

לדברי מנור, בית הספר ביצע את כל ההיערכות הנדרשת כדי לספק תמיכה לתלמידים ולצוות החינוכי בעקבות האירוע הקשה. "מהרגע שבו נודע על האירוע, בית הספר פתח את שעריו", הסבירה. "למקום הגיעו צוותים של השירות הפסיכולוגי-חינוכי (שפ"ח) וצוותי חירום שישבו עם אנשי בית הספר. היום, עם פתיחת יום הלימודים, התבצע ליווי של התלמידים והצוות החינוכי והייתה הירתמות לנושא. יועצות מכל האזור הגיעו לכאן כדי לתת את התמיכה שנדרשה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוי מעוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם קבלת הדיווח במוקדי החירום על נפילתו של מעוז אתמול, צוותי החירום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה. בבית החולים נלחמו הרופאים על חייו, אולם לא הצליחו לייצבו ולבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

עדי הראייה סיפרו כי האירוע התרחש כשמעוז שיחק בדירת ביתו עם חבר נוסף לאחר שהשניים חזרו מבית הספר. לדבריהם, רוי ניסה לעבור מחלון של הממ"ד למרפסת, החליק ונפל. ילדים מהבניין סיפרו שמדובר במעין משחק שהשניים כבר שיחקו בעבר. שכנה נוספת העידה כי בעבר כבר ראתה את הילד יושב על אדן החלון. "זה היה לפני כשנה. לא אמרתי לאימא שלו, אבל צעקתי לו לרדת. ילדים ישבו למטה והסתכלו", העידה.

עוד באותו נושא

"צעקתי לו לרדת": בן 11 נפל מחלון ביתו בקומה ה-12 בקריית ים ומת

לכתבה המלאה
קיר הנצחה בבית הספר בו למד רוי מעוז הילד שנפל מקומה 12 בקרית ים, נובמבר 2018. אלי אשכנזי
פינת הזיכרון בבית ספרו של מעוז, הבוקר/אלי אשכנזי

"זה פשוט לא יאומן", אמר היום סבו על הנסיבות האפשריות מות נכדו. "הוא היה ילד טוב, נכד טוב, הוא אהב ספורט ולהשתולל. הוא היה ילד שובב. עד עכשיו לא הבנו מהמשטרה ומהעירייה מה קרה".

שכנה אחרת שסיפרה אף היא על ההתרחשויות אתמול סיפרה על רוי: "הוא היה מן נינג'ה כזה, קופץ מגדרות ומכל מיני מקומות". דיירים סיפרו כי בכל הבניינים בשכונה קיימים פתחים של גרם המדרגות. לדבריהם, הילדים יושבים על סף הפתחים עם הרגליים החוצה.

מודעת אבל של רוי מעוז הילד שנפל מקומה 12 בקרית ים, נובמבר 2018. ערן גילווארג
בית מגוריו של מעוז בקריית ים, הבוקר/ערן גילווארג
בית הספר בו למד רוי מעוז הילד שנפל מקומה 12 בקרית ים, נובמבר 2018. אלי אשכנזי
בית ספרו של רוי, הבוקר/אלי אשכנזי

בחודש שעבר נערה בת 17 נפצעה קשה ואחיה, ילד בן חמש, נפצע באורח בינוני לאחר שנפלו ממרפסת בקומה השנייה בבניין מגורים באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו להם טיפול ראשוני ופינו אותם לבית החולים ברזילי שבעיר כשהנערה סובלת מפגיעה רב מערכתית ובהכרה מעורפלת, ואילו אחיה סובל מחבלת ראש.

בית הספר בו למד רוי מעוז הילד שנפל מקומה 12 בקרית ים, נובמבר 2018. אלי אשכנזי
בית ספרו של רוי, הבוקר/אלי אשכנזי
ביתו של רוי מעוז הילד שנפל מקומה 12 בקרית ים, נובמבר 2018. אלי אשכנזי
בית מגוריו של מעוז בקריית ים, הבוקר/אלי אשכנזי
ילד בן 11 נפל מגובה 12 קומות, קריית ים, 20 בנובמבר 2018. איחוד  הצלה, מערכת וואלה! NEWS
הבניין ממנו נפל רוי, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, איחוד הצלה
ילד בן 11 נפל מגובה 12 קומות, קריית ים, 20 בנובמבר 2018. איחוד  הצלה, מערכת וואלה! NEWS
קריית ים, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, איחוד הצלה
  • עוד באותו נושא:
  • קריית ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully