וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני חדר מעזה והצית חממה, שיטפונות בירדן | כותרות השבת

פלסטיני הצליח לחדור לשטח ישראל ולהעלות באש חממה במושב נתיב העשרה. הוא הועבר לידי כוחות הביטחון. לפחות 12 בני אדם נהרגו בשיטפונות בירדן, וכל מנותקי הקשר הישראלים נמצאו. בלונים חשודים אותרו בקיבוץ מעגן מיכאל. חדשות סוף השבוע

צילום: דדי פולד

תקרית בגבול: פלסטיני חדר לשטח ישראל והצית חממה בעוטף עזה

פלסטיני הצליח לחדור אמש (שישי) לחממה במושב נתיב העשרה שבעוטף עזה ולהעלות אותה באש. כוחות צה"ל זיהו את הפלסטיני החשוד, שהצליח לחצות את הגדר בצפון הרצועה. בתום חיפושים אחריו נמצא החשוד והוא הועבר לידי כוחות הביטחון.

מתחקור ראשוני שביצע פיקוד הדרום עולה כי הפלסטיני הצליח לחדור לשטח ישראל לאחר שחתך את הגדר. מאחר שהצליח להסתתר, לכוחות לא היה קשר עין עמו. רכז הביטחון בקיבוץ הבחין באש שהצית בחממה. הוא הזעיק את כוחות הביטחון שבתום חיפושים הצליחו לאתר אותו.

"ננטשנו, מה נגיד לילדים?": תושבי העוטף מאשימים את המדינאים

אמש (שישי), עם ההודעה על חדירת פלסטיני לחממת נתיב העשרה, במושב הביעו דאגה מהידרדרות האירועים. "התחושות מאוד קשות", אמרה רויטל פולד המתגוררת במושב. "אנחנו חוששים מאוד - בעיקר משום שזה כבר נהיה באורח קבע. סופי השבוע שלנו קשים. הילדים לא מפסיקים לשאול שאלות ואנחנו צריכים למצוא תשובות שאין לנו".

שריפות ענק בקליפורניה: לפחות תשעה נהרגו, עיירה שלמה נחרבה

תשעה בני אדם נספו בשריפות ענק שפרצו בצפון מדינת קליפורניה שבארצות הברית - כך מסרו הלילה (שבת) הרשויות. השריפה כילתה עיירה של כ-30 אלף איש כמעט לחלוטין והרשויות אמרו כי האש התקדמה במהירות כה רבה, עד שלא נותר לצוותי הכיבוי מה לעשות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

יורה על בית ראש המועצה - ונדרס: תיעוד ירי העבריינים אחרי הבחירות

אלמונים ירו אמש (שישי) לעבר ביתו של ראש המועצה החדש ביישוב טובא-זנגרייה שבגליל העליון, זאת על רקע הבחירות לרשויות המקומיות. בתיעוד הירי נראים שני בני אדם פותחים באש לעבר ביתו של עו"ד ויסאם פאיז עומאר, שנבחר לתפקיד לפני ימים אחדים בלבד. בשלב מסוים נראה רכב אחר מגיח אל הצומת ודורס את אחד היורים.

בלונים עם דגל הרשות הפלסטינית אותרו בקיבוץ מעגן מיכאל

בלוני הליום עם כרזה ודגל הרשות הפלסטינית נחתו אתמול (שישי) בבריכות הדגים של קיבוץ מעגן מיכאל שבמועצה האזורית חוף הכרמל. כוחות משטרה וחבלן הגיעו למקום ומבדיקתם לא עלה חשד להימצאות חומר בערה או לסכנה.

אחרי העברת הכספים, מנהיג חמאס מבהיר: "אין הסכם הסדרה עם הכיבוש"

"אין כל הסכם הסדרה עם הכיבוש" - כך הצהיר אתמול (שישי) מנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר, במהלך ריאיון לרשת אל מיאדין הלבנונית הנחשבת מקורבת לחיזבאללה. דבריו של סינוואר באים בזמן שברצועת עזה מתקיימות כמה הפרות סדר בגבול הרצועה בהשתתפות 10,000 פלסטינים.

במסגרת העימותים השליכו המפגינים שלושה מטענים מאולתרים לעבר הכוחות. שני פלסטינים ניסו לחצות את הגדר אך שבו על עקבותיהם. כוחות צה"ל הגיבו באמצעים לפיזור הפגנות. הפלסטינים מדווחים על 37 פצועים במוקדי ההפגנות. במקביל דווח כי צעירים פלסטינים זרקו אבנים על שיירת השגריר הקטארי שעשתה את דרכה לאחד ממחנות המפגינים סמוך לגבול. בעקבות זאת היא שבה על מסלולה ועזבה את המקום.

ירדן: לפחות 12 הרוגים בשיטפונות עזים ברחבי הממלכה

לפחות 12 בני אדם נהרגו אתמול (שישי) ועוד עשרות נפצעו בשיטפונות עזים שפקדו את רחבי ירדן. בין הקורבנות שתי נשים ושתי ילדות שנהרגו בדבעה ובג'יזה שמדרום לבירה עמאן, ובמידבא שבמערב הממלכה. לפי הממשלה, כמה בני אדם נעדרים ומתנהלים מאמצי חילוץ כדי לאתר אותם. הרשויות הכריזו על מצב חירום למשך היממה הקרובה בכל חלקי המדינה. כל מנותקי הקשר הישראלים אותרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully