וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורה על בית ראש המועצה - ונדרס: תיעוד ירי העבריינים אחרי הבחירות

9.11.2018 / 19:26

רעולי פנים הגיעו במהירות ברכב סמוך לביתו של ראש המועצה הנבחר בטובא זנגריה שבצפון והחלו לירות לעברו. רכב שהגיח תוך שניות אחדות דרס את אחד המוערבים בירי. ראש המועצה: "הילדים שלי מבוהלים, חייבים לשים סוף לאלימות ביישוב"

אתר רשמי

אלמונים ירו הערב (שישי) לעבר ביתו של ראש המועצה החדש ביישוב טובא-זנגרייה שבגליל העליון, זאת על רקע הבחירות לרשויות המקומיות. בתיעוד הירי נראים שני בני אדם פותחים באש לעבר ביתו של עו"ד ויסאם פאיז עומאר, שנבחר לתפקיד לפני ימים אחדים בלבד. בשלב מסוים נראה רכב אחר מגיח אל הצומת ודורס את אחד היורים.

"ירו לי על הבית והכדורים ניקבו את חלון חדר השינה", שחזר עו"ד עומאר בשיחה עם וואלה! NEWS. "יש לי ארבעה ילדים, הם מבוהלים. יש משטרה ביישוב כל הזמן, אבל מדובר במשחק של חתול ועכבר. חייבים לשים לזה סוף"

ירי על בית ראש המועצה בטובא זנגריה - 9 בנובמר 2018. מערכת וואלה! NEWS
טובא זנגרייה, הערב/מערכת וואלה! NEWS

כוחות המשטרה שהגיעו למקום פתחו מיד בחקירת האירוע. בין השאר נאספו ראיות מהזירה על מנת לזהות את החשודים בביצוע המעשים.

ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ) הגיב למקרה ואמר כי, "המקרים האחרונים מהווים שיא חדש של אלימות פוליטית. גורמים שלא מקבלים את חילופי ההנהגה עליהם החליטו התושבים, נוקטים באלימות חסרת גבולות כדי להרתיע ולייצר אנרכיה ופחד ומסביב שתיקה". פריג' הוסיף כי, "העובדה שאלימות שכזו זוכה להרבה פחות התייחסות ותגובות מאשר הפרובוקציה הזולה של הצבת ראש חזיר בבית כנסת, מלמדת יותר מכל על אדישות המדינה כולה לאלימות בחברה הערבית. אדישות שמהווה רוח גבית לאלימים ולעבריינים שיודעים שסביר שלא יענשו".

עוד באותו נושא

חשד להצתה: שריפה פרצה בבניין מועצת טובא-זנגרייה אחרי הבחירות

לכתבה המלאה
עו"ד וויסאם פאיז עומאר, ראש המועצה המקומית טובא זנגרייה - 9 בנובמבר 2018. ---, מערכת וואלה! NEWS
עו"ד ויסאם פאיז עומאר/מערכת וואלה! NEWS, ---

מאז ששני הכפרים הבדואים - טובא זנגריה - אוחדו לכדי מועצה מקומית אחת ב-1988, עמד בראש המועצה חוסיין אל הייב, למעט 2008-2013. בשנים אלו נקלעה המועצה לקשיים כלכליים, ותא"ל במיל' צביקה פוגל שימש כראש מועצה ממונה. בתקופה זו פוגל ספג איומים, על משרדו בבניין המועצה נורו יריות ומכוניתו הוצתה.

היישוב סובל בשנים האחרונות אלימות גבוהה והתנגשויות קשות בין חמושים. לאחרונה אף נתפסו כמה חשודים בניהול כנופייה שעסקה בסחיטה באיומים. בימים אלה מתנהל נגדם משפט. מאז הבחירות לפני שבוע וחצי ארעו מעשי אלימות רבים בישוב, שכללו הצתת בנין המועצה וירי ברחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully