וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק מפתיע במרוץ בירושלים: אורלי לוי אבקסיס תומכת בברקוביץ'

חברת הכנסת, שלא הביעה מועמדות באף מרוץ מוניציפלי, מתייצבת מאחורי ברקוביץ' - שמתמודד מול משה ליאון, מקורבו של יו"ר מפלגתה לשעבר, אביגדור ליברמן. "אדם עם מנהיגות שצמחה מהמקום באופן טבעי", הסבירה את החלטתה לתמוך בו

אורלי לוי אבקסיס. אתר הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
אורלי לוי אבקסיס/מערכת וואלה! NEWS, אתר הכנסת

ח"כ אורלי לוי אבקסיס צפויה להודיע על תמיכה במועמד עופר ברקוביץ' לראשות עיריית ירושלים - כך נודע לוואלה! NEWS. לוי, שמתכוונת להתמודד בכנסת הבאה בראשות מפלגה חדשה, לא הביעה מועמדות עד כה באף מרוץ מוניציפלי, ומתייצבת מאחורי ברקוביץ' - שמתמודד מול משה ליאון, מקורבו של יו"ר המפלגה הקודמת שלה, אביגדור ליברמן.

לוי אבקסיס אמרה כי "החלטתי לתמוך בעופר ברקוביץ', הירושלמי, אדם עם מנהיגות שצמחה מתוך המקום באופן טבעי, שהקים בה תנועה חברתית שורשית, ערכית ויסודית, שמדברת עם כלל האוכלוסיות, שמאחדת את כל קצוות ירושלים, מצפון לדרום, משכונות הפריפריה למרכז". לפי לוי אבקסיס, תנועתו של ברקוביץ' מפעילה במשך עשור "מערך עוצר נשימה של מתנדבים שכל התמורה שלהם היא הרצון לקחת את המקום בו הם חיים קדימה".

לקריאה נוספת:
טבח בארה"ב: 12 הרוגים בירי בבר באזור לוס אנג'לס; היורה מת
אח"י שוחד: היום השחור של חיל הים - ושל אנשי סודו של נתניהו
שקד על זילבר: אין רדיפה פוליטית; כל אחד צריך לדעת את תפקידו

עופר ברקוביץ. שרון גבאי, מערכת וואלה! NEWS
המועמד עופר ברקוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, שרון גבאי

עוד אמרה חברת הכנסת שהיא "סומכת על עופר שמגיע עם תכנית מסודרת לפיתוח הכלכלה הירושלמית. אני סומכת עליו כי במשך היכרותי אתו למדתי על אדם ששואב את כוחו האישי והפוליטי קודם כל מתושבי העיר. החיבור הזה, בין הפוליטיקה לשטח - הוא מה שירושלים צריכה".

ההתייצבות של לוי אבקסיס מאחורי ברקוביץ' מגיעה כיממה לאחר שהבית היהודי הודיע על תמיכה בליאון, בתמורה למינויה של יו"ר הסיעה בירושלים, חגית משה לסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך.

בהודעת הסיעה נכתב כי "ליאון נענה לכל דרישות האג'נדה של הבית היהודי, שנועדו להבטיח את צביונה הציוני של בירת ישראל, כפי שגם סוכמו בין ראש הסיעה לשר זאב אלקין בסיבוב הראשון. חגית משה תכהן כסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך. שאר הפרטים לובנו בפגישה".

עוד באותו נושא

פיצול פנים-חרדי ומבצע "הקש בדלת": בדרך לסיבוב שני בירושלים

לכתבה המלאה
נתניהו בכנס חברי מרכז ליכוד בגני התערוכה- אפריל 2010. יותם רונן
הביע תמיכה בברקוביץ'. בני בגין בכנס של הליכוד ב-2016/יותם רונן

ח"כ בני בגין (הליכוד) הודיע היום שהוא תומך בעופר ברקוביץ' לראשות העיר. "התרשמתי מאוד מהצעיר הנלהב ומתמצה בכל פינות ובעיות בעיר הלא פשוטה שלנו. אני יליד ירושלים כבר בן 76 ואני שמח על כך שעופר מתייצב. ראיתי את יכולתו למזג מיזוגים, לכבד את הבריות להביא לאיחוד כוחות", אמר אמש בגין במהלך פגישה עם ברקוביץ'.

(עדכון ראשון: 18:38)

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully