וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורס בנו של השופט חשין ישוחרר: הפרקליטות לא תערער על ההחלטה

5.11.2018 / 8:49

אחרי שוועדת השחרורים החליטה לקצר את עונשו של טל מור, שדרס למוות את בנו של שופט העליון, הפרקליטות החליטה שלא לערער על ההחלטה. מור, שדרס למוות את חשין בעת שרכב על אופניו, ריצה שבע שנות מאסר מתוך ה-12 שנגזרו עליו

עריכת וידאו: ניר חן

הפרקליטות הודיעה היום (שני) כי היא לא תערער על שחרורו המוקדם של טל מור, הנהג שדרס את שניאור חשין. החלטת הפרקליטות מגיעה שבוע לאחר החלטת ועדת השחרורים לקצר את עונשו של מור, שריצה עד כה שבע שנות מאסר מתוך ה-12 שנגזרו עליו. ההרוג, בנו של שופט בית משפט העליון מישאל חשין, נדרס למוות ב-2010 בעת שרכב על אופניו.

במסגרת הדיון שנערך לפני שבוע, הוגשה עמדת משפחתו של חשין, המתנגדת לשחרורו המוקדם של האסיר. המדינה התנגדה אף היא לבקשת האסיר לשחרורו, בין היתר נוסח נסיבות ביצוע העבירה ועמדת המשפחה. עם זאת, בוועדה אמרו כי זהו מאסרו הראשון של מור ועברו הפלילי אינו מהמכבידים. "האסיר עבר כברת דרך ארוכה מאוד מאז תחילת מאסרו, היה עובד מצטיין ועבר טיפול בקבוצת אלכוהול", אמרו בוועדה.

עוד בוואלה! NEWS:
המלחמה בחצבת: מבצע חיסונים נרחב והגבלת כניסה בבתי חולים
מות האחיות בנהר ההאדסון: "העדיפו לפגוע בעצמן ולא לשוב לסעודיה"
הבריחו יהלומים במיליונים: בנו ואחיו של איש עסקים בכיר נעצרו

טל מור. טלי מאייר
מאסרו הראשון, עברו הפלילי אינו מהמכבידים. טל מור במהלך גזר הדין/טלי מאייר

בלילה שלפני התאונה, ב-18 ביוני 2010, מור בילה בכמה בארים באזור תל אביב, שתה כמות גדולה של אלכוהול ועישן סמים, לפני שנכנס למכוניתו ונסע חזרה לביתו בכפר ברוך. בזמן שנסע בכביש 5 פגע מור בחשין, שרכב אל אופניו בצד הדרך. מור המשיך בנסיעה עד לביתו, כיסה את שמשת הרכב הפגועה ואז התקשר לסוכן הביטוח שלו ואמר לו שפגע בעץ. רק למחרת הסגיר את עצמו למשטרה.

מור טען בעדותו כי היה זה רכב אחר שפגע בחשין, וכי הוא הסגיר עצמו לידי המשטרה ברגע שחש שאולי היה מעורב באירוע. השופט זכריה כספי קבע כי גרסתו של מור "דמיונית", וכי היא "תפורה בתפרים גסים" ומתעלמת מחלק מהראיות. הוא גם מתח ביקורת על התנהגותו של מור במשפט, וכתב כי חש שהוא העמיד פנים, וכי ההתנהגות נבעה מהחשש ממר גורלו ולא מסימפתיה כלפי חשין.

עוד באותו נושא

ועדת השחרורים קיצרה את עונשו של דורס בנו של השופט חשין

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נדרס למוות בעת שרכב על אופניו. שניאור חשין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעמותת אור ירוק מתחו ביקורת נגד החלטת הוועדה ואמרו כי "על פגע וברח אין סליחה ואין מחילה". ארז קיטה, מנכ"ל העמותה, מסר כי "איזה מסר משדר בית המשפט כשהוא מקל בעונשו של אדם שנהג תחת השפעת סמים ואלכוהול, הרג אדם אחר וברח ממקום התאונה מבלי להגיש עזרה או להזעיק את כוחות ההצלה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully