וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד על החלטת הפרקליטות בפרשת נוה: "להתאזר בסבלנות ולא לחרוץ גורלות"

29.10.2018 / 10:22

אחרי שהפרקליטות הודיעה כי תעמיד את ראש לשכת עורכי הדין בכפוף לשימוע, שרת המשפטים ציינה כי יש לחכות להחלטה סופית בנושא

עריכת וידאו: ניר חן

שרת המשפטים אילת שקד התייחסה היום (שני) להודעת הפרקליטות מאמש, לפיה הוחלט להעמיד לדין בכפוף לשימוע את ראש לשכת עורכי הדין. "אפי נוה השעה את עצמו מכל הליכי הוועדה - גם מההליכים המקדמיים וגם מהוועדה שתתכנס בסוף נובמבר - עד לסיום עניינו", אמרה שקד בראיון לגלי צה"ל. "כשהעניין יסתיים, אני בטוחה שהוא יקבל את הצעד הנכון בהתאם לתוצאות. אני חושבת שצריך לחכות להחלטה הסופית (של הפרקליטות - ד"ד). לא צריך לחרוץ גורלות לפני שמתקבלת ההחלטה. הבנתי שהוא יוזמן לשימוע בשבועות הקרובים, צריך להתאזר בסבלנות ולחכות לסיום התהליך".

אמש הודיעה הפרקליטות על ההעמדה של נוה החשוד בעבירות של יציאה מישראל וכניסה לישראל שלא כחוק בצוותא, קבלת דבר במרמה בצוותא וקשירת קשר לעוון. מי שקיבל את ההחלטה הוא פרקליט המדינה, שי ניצן, בהתאם להמלצת המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פלילים, מומי למברגר ופרקליטת מחוז מרכז (פלילי), עו"ד רחל אבישר אבלס. הודעה על ההחלטה נמסרה לסנגורו של נוה, עו"ד בועז בן צור.

עוד בוואלה! NEWS
מטוס ועליו 189 נוסעים ואנשי צוות התרסק סמוך לאינדונזיה
איחוד האמירויות, מצרים וירדן: המדינות הערביות שהישראלים רוצים לבקר בהן
"לא נעלנו דלתות, תמיד הרגשנו בטוחים": בקהילה בפיטסבורג אוספים את השברים

יו"ר לשכת עורכי הדין, ע"וד אפי נוה ושרת המשפטים איילת שקד בבית המשפט העליון , ירושלים. ראובן קסטרו
"להתאזר בסבלנות". נוה ושקד/ראובן קסטרו

על פי הודעת הפרקליטות, מחומר החקירה עולה כי נוה ואישה שהיתה עימו החליטו לצאת יחד לחו"ל, ו"קשרו קשר להסתיר ולהעלים במרמה ושלא כחוק את יציאת וכניסת האישה מגבולות ישראל, ולמנוע במרמה ושלא כחוק את תיעוד הכניסה והיציאה הרשמיים ברישומי המעברים".

סנגורו של נוה מסר בתגובה להחלטה: "כפי שהבהרנו בעבר, אין כל יסוד להעמדתו לדין של מר נוה ושל בת זוגו. הודעת הפרקליטות - שגויה, והדברים יתבררו אל נכון בהליך השימוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully