וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה בתיכון ומדריך שחייה: 26 חשודים בפדופיליה נעצרו

23.10.2018 / 11:40

סוכנת חשאית שהתחזתה לנערה הפילה עשרות גברים שביצעו מעשים מגונים בקטינים, הטרידו מינית ואף הציעו מפגשים אינטימיים. שוטרי ימ"ר נגב עצרו 26 מהם, ביניהם מורה ומדריך שחייה

צילום: משטרת ישראל, עריכה: שניר דבוש

שוטרי ימ"ר נגב עצרו הלילה (שלישי) 26 חשודים בעקבות פעילות של סוכנת משטרתית בחצי השנה האחרונה, שחשפה עשרות עברייני מין ברשת. בין היתר, הפילה הסוכנת מורה בתיכון ומדריך שחייה בחשד שביצעו עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה בקטין. במהלך היום יובאו החשודים לבית משפט השלום בבאר שבע להארכת מעצרם.

בשיחת טלפון של הסוכנת עם אחד חשודים הוא הציע לה להיפגש ולקיים איתה יחסי מין. "אין לך מה לפחד או להתבייש. כולם עושים את זה, גם בגיל 11,12,13", אמר החשוד ושאל "רוצה לנסות? שאני אלמד אותך? זה כמובן נשמר בנינו".

חשוד נוסף אף חשש שהקטינה עמה הוא מדבר היא סוכנת חשאית ובשיחת הטלפון עמה אמר "מאיפה לי לדעת אם את שוטרת סמויה שמחפשת גברים שמתחילים עם קטינות? אני חס וחלילה יכול ליפול בפח ככה על שטויות".

עוד בוואלה! NEWS
פרסום ראשון: הצעת החוק של ח"כ זוהר שתמנע כתב אישום נגד נתניהו
רכבת השיבושים: שוב תקלה בקו מירושלים לנתב"ג; רכבות בוטלו
"תביאו את הראש של הכלב": המבצע לחיסול העיתונאי באמצעות הסקייפ

מעצר חשודים בעבירות פדופיליה ברשת, 30 באוגוסט 2018. חטיבת דובר המשטרה
26 חשודים נעצרו. מעצר פדופילים על ידי המשטרה, אוגוסט/חטיבת דובר המשטרה

"הסוכנת, שוטרת בעלת חזות נערית, הופעלה יותר מחצי שנה והפלילה 26 חשודים שנעצרו במהלך הלילה", סיפר סגן ניצב איתן עמר, מפקד יחידה מרכזית נגב. עוד סיפר כי חלק מהחשודים שנעצרו ביצעו בפני הסוכנת מעשים מגונים ואף הציעו לה מפגשים אישיים.

מטרת המבצע של הסוכנת הייתה לאתר עברייני מין ולאסוף ראיות לכאורה נגדם בביצוע מעשים מגונים בקטין מתחת לגיל 14 והטרדה מינית. "רובם המכריע של החשודים ביצעו עבירות שוב ושוב", סיפר סגן ניצב עמר.

במהלך המעצר המשטרה פשטה על בתיהם של החשודים בעבירות פדופיליה, עצרו אותם והחרימו את מחשביהם האישיים, מכשירי הסלולארי וראיות נוספות.

במשטרה אמרו כי הפעילות במהלך הלילה בוצעה במסגרת פרשייה מורכבת וסבוכה אשר נוהלה בחודשים האחרונים על ידם. "אנו רואים בחומרה רבה כל פגיעה שהיא בקטינים וחסרי ישע ובכלל זה גם פשיעה במרחב הוירטואלי", הוסיפו.

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully