וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת השיבושים: שוב תקלה בקו מירושלים לנתב"ג; רכבות בוטלו

23.10.2018 / 8:18

הפעלת הקו המהיר מירושלים לנמל התעופה ממשיכה להיתקל בקשיים, והבוקר בוטלו שתי רכבות. בעקבות התקלה, פעל הקו בתדירות של רכבת אחת לשעה. הודעות הועברו לנוסעים שנרשמו לנסיעה

צילום:רוני כנפו עריכת וידאו:ניר חן

שוב תקלה בקו המהיר מירושלים. הבוקר (שלישי) פועל הקו לנמל התעופה בן גוריון בתדירות של רכבת אחת לשעה, זאת בשל תקלה. שתי רכבות הבוקר של השעה שש וחצי בוטלו, וצוותים טכניים של רכבת ישראל הגיעו למקום. מהודעת רכבת ישראל נמסר כי הודעות הועברו לנוסעים שנרשמו לנסיעה בקו. פעילות הרכבת חזרה לסדרה אחרי כשעתיים.

גם בשבוע שעבר נרשמו שיבושים ברכבת, וביום שלישי הודיעה הנהלת הרכבת כי כמה קווים שהיו אמורים לצאת מנמל התעופה בן גוריון לכיוון ירושלים בוטלו בשל תקלות טכניות. עוד נמסר כי "בשל עיכוב של צוותי חשמול המסילות, תפיסת המסילה המאפשרת את העבודות הוארכה מעבר למתוכנן, ובוטלו ארבע הרכבות הראשונות בקו. השירות בקו החל עם הרכבות של השעה 07:30".

עוד בוואלה! NEWS:
בגלל העומס ברכבת: נוסעת התעלפה - פקח הגיע רק אחרי 15 דקות
תקלות ללא הפסקה: קווי רכבת בין ירושלים לנתב"ג בוטלו בשל בעיה במסילה
"הרבה זמן חיכינו": בצל הביקורת - הושק קו הרכבת מירושלים לנתב"ג

תקלה ברכבת מנתב"ג לירושלים 15 באוקטובר 2018. בניה, חדשות 0404, מערכת וואלה! NEWS
עומס בתחנת נתב"ג בשבוע שעבר, בגלל תקלה ברכבת/מערכת וואלה! NEWS, בניה, חדשות 0404

יום לפני כן התגלתה תקלה נוספת ברכבת שעשתה את דרכה מתחנת נמל בן גוריון לירושלים. רכבת ישראל נמסר כי "התקלה איראה בקטע מעט אחרי תחנת נתב"ג במנהרה מספר שלוש בקו".

בעקבות התקלה, קטר שנמצא בכוננות התחבר לרכבת והחזיר את הנוסעים חזרה לנתב"ג. מרכבת ישראל נמסר כי לטובת הנוסעים הועמדה רכבת אחרת שיצאה לתחנת ירושלים-נבון להמשך דרכם. "רכבת זו עומדת גם לשירות נוסעים נוספים אשר יבחרו להגיע לתחנת ירושלים נבון. עם הגעת הרכבת לתחנה, תסתיים תנועת הרכבות", זאת לאחר שיום לפני כן אותרה תקלה באיתות באותה תחנה, ששיבשה את הקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully